اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی خبر داد

تلاش برای جابه‌جایی محل خدمت مددجویان سرباز در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: یکی از مهم‌ترین خدمات این مجموعه تلاش برای جابه‌جا کردن محل خدمت مددجویان و کسر خدمت آن ها است.

تلاش برای جابه‌جایی محل خدمت مددجویان سرباز در آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در جشن نیکوکاری قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: مردم این استان در طول سال و به بهانه‌های مختلف برای یاری رساندن به طبقه کم‌بضاعت جامعه اقدام کرده‌اند به طوری که در ایام خاص سال مانند جشن نیکوکاری و ... بیش از پیش در این راستا احساس مسئولیت می‌کنند.

وی ادامه داد: تفکری که منجر به راه‌اندازی کمیته امداد و شکل‌دهی فعالیت‌های متفاوت آن شده است در دیانت مردم و اخلاق اسلامی آن ها ریشه دارد لیکن علاوه بر اینکه بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران، مجموعه فوق به سکانداری امام خمینی (ره) تاسیس شد و توسط مردم نیز فعالیت‌ها و رویکردهای انسان‌دوستانه آن مورد حمایت قرار گرفت.

حسین‌زاده یکی از خدمات برجسته این مجموعه را تلاش برای معافیت از سربازی فرزندان بانوان سرپرست خانوار عنوان کرد و بیان داشت: 787 نفر از فرزندان زنان سرپرست خانوار با تلاش کارشناسان این مجموعه از خدمت سربازی معاف شده‌اند تا فرزند بزرگتر در کنار اعضای خانواده مانده و برای عبور از مشکلات مختلف به آن ها یاری رساند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با بیان اینکه در مواقع مورد نیاز برای جابه‌جایی محل خدمت و کسر خدمت نیز تلاش می‌شود، اظهار داشت: محل خدمت 254 نفر جابه‌جا شده و یا اینکه از کسر خدمت بهره‌مند شده‌اند تا به این ترتیب زمان کمتری را از خانواده خود دور بمانند.

وی به بهره‌مند شدن مددجویان از تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون هفت هزار و 100 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی زیرپوشش طرح‌های اشتغالزایی قرار گرفته‌اند که نزدیک به یک دوم این افراد زنان بوده‌اند، به طوری که علاوه بر پرداخت تسهیلات بانکی، نسبت به حمایت و نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی آن ها اقدام شده است تا در ایجاد شغل موفق شوند.

انتهای پیام/61002/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول