اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهادی در مراسم آغاز جشن نیکوکاری در یاسوج:

امروز کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در کمک به نیازمندان تنها نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر روزی کمیته امداد در کمک به محرومان تنها بوده ولی امروز ادارات زیادی را در کنار خود می‌‌بیند که صدا و سیما، سازمان دانش‌آموزی و آموزش و پرورش از این جمله‌اند.

امروز کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در کمک به نیازمندان تنها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در جمع دانش‌‌آموزان مدرسه شهید کمایی یاسوج و مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خرسندی از چنین شور و نشاطی در برگزاری جشن‌های نیکوکاری در این استان اظهار داشت: زنگ نیکوکاری مردم این استان به طور رسمی نواخته شده و امروز وقت آن رسیده است تا شادی‌هایمان را با فقرا و نیازمندان تقسیم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیکوکاری و کمک به نیازمندان زمان خاصی ندارد، افزود: مردم ما نشان داده‌اند که گذشتن از جانشان در راه دین و اسلام برایشان کاری ساده است و بدون شک گذشتن از مال و پول نیز برای چنین مردمی راحت است.

وی گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گاه کمک به نیازمندان را فراموش نکردند و امروز این خصلت حسنه در روحیات فرزندان آنها نیز نهادینه شده و ما می‌بینیم که دانش‌آموزان خردسال برای تحویل دادن کمک خود به همکلاسی‌های نیازمندشان بیتابی می‌کنند.

فرهادی خبر داد: جشنواره احسان و نیکوکاری به طور همزمان در 403 آموزشگاه در این استان آغاز شده که هدف از این کار نهادینه کردن روحیه انفاق بین کودکان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان است.

*درآمد جشن نیکوکاری در این استان از 25 هزار تومان به 233 میلیون تومان رسیده است

وی تصریح کرد: اگر روزی کمیته امداد در کمک به محرومان تنها بوده ولی امروز ادارات زیادی را در کنار خود می‌‌بیند که صدا و سیما، سازمان دانش‌آموزی، نیروی مقاومت بسیج و آموزش و پرورش از این جمله‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد میزان کمک مردم و ادارات در نخستین جشن نیکوکاری در این استان را کمتر از 25 هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: در سال گذشته این مقدار به بیش از 233 میلیون تومان رسیده است.

این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد مدرسه‌محور بودن جشن نیکوکاری را از مهم‌ترین ویژگی‌های آن دانست و ابراز داشت تلاش ما این است با کارهای فرهنگی فقر را ریشه‌کن کنیم و با ورود مدارس به این جشن خروجی آن را بهتر و مؤثرتر کنیم.

فرهادی با اشاره به وجود بیش از 80 هزار صندوق صدقات در این استان خاطرنشان کرد: از این تعداد صندوق بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان درآمد داشتیم که برای رفاه حال نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/82005/غ30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول