اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر:

طرح «عیدانه» کمیته امداد در استان بوشهر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از اجرای طرح عیدانه کمیته امداد در استان بوشهر خبر داد.

طرح «عیدانه» کمیته امداد در استان بوشهر اجرا می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشن نیکوکاری در بوشهر اظهار داشت: برای مساعدت به نیازمندان تحت حمایت این نهاد، طرحی تحت عنوان «طرح عیدانه» کمیته امداد در استان برنامه‌ریزی شده است که هم‌استانی‌ها می‌توانند کمک‌های جنسی و مایحتاج ضروری نیازمندان را در قالب یک سبد کالا تهیه کرده و در اختیار نیازمندان قراردهند.

محبی ادامه داد: تمام کمک‌های جمع آوری شده در آستانه سال جدید در اسرع وقت در اختیار خانواده‌های نیازمند شناسایی شده و تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شعار امسال جشن نیکوکاری سلامت، توانمندی و تحکیم بنیان خانواده است، خاطرنشان کرد: در این جشن صدا و سیما، بسیج، آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، انجمن اولیا و مربیان، اصناف و مساجد مشارکت دارند.

محبی افزود: امسال 1284 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان بوشهر ایجاد شده است که یک‌هزار و 100 پایگاه آن ثابت و مابقی سیار است.

وی عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه، کمک‌های جمع‌آوری شده در مساجد نیز به نیازمندان همان مسجد اهدا می‌شود و کمک‌های بسیج و پایگاه‌های جمع‌آوری‌کننده کمک‌ها در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) برای توزیع بین نیازمندان جامعه قرار می‌گیرد.

محبی، میزان جذب کمک‌های مردمی در سال گذشته را 762 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون 28 هزار خانوار شامل 71 هزار نفر در استان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این کمک‌ها به این افراد اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از تحت پوشش بودن سه هزار و 500 یتیم زیر 18سال خبر داد و گفت: این افراد تحت حمایت حامیان طرح اکرام هستند و حامیان در 9 ماهه امسال 18 میلیارد ریال در اختیار آنان قرار دادند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول