اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کازرون خبر داد

قرار گرفتن 1200 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد کازرون

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام کازرون از زیر پوشش قرار گرفتن یک‌هزار و 200 دانش‌آموز و 507 دانشجو در کمیته امداد شهرستان کازرون خبر داد.

قرار گرفتن 1200 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، پرویز شفیعی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن نیکوکاری که با حضور جمعی از مسئولان کازرون در مدرسه مهدیه این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: 22 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) این کمیته با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به فقرا و مستمندان تأسیس شد و تاکنون خدمات ارزنده‌ای به محرومان جامعه ارائه داده است.

این مسئول افزود: این کمیته، نخبگان بی‌شماری را در سطح کشور پرورش داده که هر کدام به نوعی در رشته‌های مختلف دانشگاهی و حوزوی درخشیده‌اند اما به دلیل نبود تبلیغات گمنام مانده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کازرون، هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در سطح مدارس و شهر را جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان متمول به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت عنوان کرد.

شفیعی ادامه داد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته اکیپ‌هایی در سطح کازرون و در محل نماز جمعه این شهر با برپایی چادر، کمک‌های مردمی را برای چشم‌ انتظارانی که در آستانه عید به دستان پر مهر خیرجویان دوخته‌اند جمع‌آوری می‌کنند.

وی، کمک‌های مردمی شهرستان کازرون در جشن نیکوکاری سال گذشته را معادل 58 میلیون و 700 هزار تومان عنوان و اظهار امیدواری کرد که در جشن نیکوکاری امسال کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته درصد رشد بیشتری به خود گیرد تا دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند و ایتام بی‌بضاعت به خوبی انجام شود.

این مسئول اذعان داشت: تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا قبل از عید به دانش‌آموزان بی‌بضاعتی که حتی زیر پوشش کمیته امداد نیز نیستند، ارائه شود.

به گزارش فارس، از تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان زیز پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی شهرستان کازرون، 935 یتیم زیر 18 سال وجود دارند که

توسط 2 هزار و 665 حامی حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول