اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

کمیته امداد یادگار ارزشمند امام در خدمت به محرومان است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: کمیته امداد یادگار ارزشمند امام خمینی (ره)در خدمت به محرومان جامعه و الگوی خدمت‌رسانی شرافتمندانه است.

کمیته امداد یادگار ارزشمند امام در خدمت به محرومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی عصر امروز در دیدار رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر با بیان اینکه کار در کمیته امداد افتخار بزرگی است، گفت: این نهاد مقدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) برای خدمت به محرومان و مستضعفان و الگوی موفق در نظام اقتصادی، اجتماعی و محرومیت‎زدایی است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد موجب روحیه نشاط و شادی میان محرومان جامعه شده است، گفت: اصلی‎ترین وظیفه این نهاد مقدس توجه به مستضعفان و محرومان و امروز کمیته امداد مجموعه حمایتی نیست، بلکه سازمان بزرگ فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است.

فرماندار پلدختر از دیگر رویکردهای مهم این نهاد حمایتی را ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و افزود: جایگاه کمیته امداد امام (ره) جایگاه ویژه و ممتاز است و این نهاد در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی تاکنون منشا اثر و خدمت برای اقشار آسیب‎پذیر جامعه بوده است.

رشیدی از دیگر وظایف کمیته امداد را علاوه بر کمک به نیازمندان، سنگ صبور آنان خواند و افزود: کمیته امداد باید زمینه‎ای را فراهم کند، تا افراد خیر کمک‎های خود را به نیازمندان واقعی برسانند.

فرماندار پلدختر کمیته امداد را یک نهاد استثنایی و پرخیر و برکت دانست و گفت: اثر بخشی این نهاد مقدس در جامعه مورد تایید بوده و تاکنون در زمینه‎های اشتغالزایی، تامین مسکن، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی توانسته نقش ارزنده‎ای برای خدمت به محرومان انجام دهد.

در ادامه این مراسم علی‌میرزا خدایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر گزارشی از عملکرد این نهاد در سال جاری ارائه کرد.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول