اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع سبک زندگی انجام شد

ارسال 123 مقاله به دبیرخانه همایش دانشجویان کمیته امداد همدان

خبرگزاری فارس: 123 مقاله با موضوع سبک زندگی به دبیرخانه همایش دانشجویان و طلاب کمیته امداد رسیده که هیئت داوران پس از بررسی آثار رسیده تعداد 10 اثر را حائز رتبه دانست.

ارسال 123 مقاله به دبیرخانه همایش دانشجویان کمیته امداد همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همایش دانشجویان و طلاب کمیته امداد با موضوع سبک زندگی و مسابقه مقاله‌نویسی ظهر امروز در همدان برگزار شد.

تعداد 123 مقاله با موضوع سبک زندگی به دبیرخانه همایش مقاله‌نویسی رسیده که هیئت داوران بعد از بررسی آثار رسیده تعداد 10 اثر را حائز رتبه دانست.

نماینده هیئت داوران با بیان اینکه اکثر مقالات ارزش علمی نداشتند، گفت: خیلی از مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش با توجه به اینکه از منابع غیرعلمی و اینترنتی استفاده کرده بودند، موفق به کسب رتبه نشدند.

حسن نایبی‌صفا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل حذف بخش اعظم مقالات، نداشتن روش علمی در تحقیق و پژوهش است که در بیشتر مقالات این موضوع موجب عدم دریافت نمره لازم شده است.

در ادامه مراسم با حضور علیرضا ابراهیمی، مدیرکل کمیته امداد، علیرضا فتحیان، مشاور معاون فرهنگی کمیته امداد کشور، کارخانه‌ای، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از نفرات برتر مسابقه مقاله‌نویسی با اهدای لوح یادبود همایش و هدیه نقدی برای سه نفر اول چهار میلیون ریال و برای نفرات بعدی مبلغ دو میلیون ریال تقدیر به عمل آمد.

نفرات برتر مسابقه مقاله نویسی:

- مهدی محمدی               رتبه اول

- زینب قیاسوند               رتبه دوم

- بهاره صفری                رتبه سوم

همچنین در این مراسم از سه نفر از نخبگان علمی و فرهنگی خانواده بزرگ کمیته امداد با اهدای لوح یادبود و هدیه نقدی تقدیر به عمل آمد که اسامی آنها به شرح زیر است:

- حسین احمدی      مخترع 

- محمد سرداری    دکترای زبان و ادبیات عرب

- خانم ستاری       حافظ کل قرآن کریم و طلبه

انتهای پیام/89019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول