اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

حفظ کرامت نیازمندان اولویت کارکنان کمیته امداد باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان در دیار با کارکنان کمیته امداد این شهرستان بر حفظ کرامت نیازمندان به عنوان ولی‌نعمتان نظام اسلامی تاکید کرد.

حفظ کرامت نیازمندان اولویت کارکنان کمیته امداد باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی ظهر امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد دهگلان ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولین این نهاد در شهرستان دهگلان به منظور رشد و ارتقای مشارکت‌های مردمی در بخش‌های مختلف به ویژه  تقویت بنیه معنوی مردم در جمع‌آوری زکات، اظهار کرد یکی از وظایف مهم این نهاد به ویژه در مورد محرومین جامعه ایجاد مشاغل ثابت و احیای مشاغل خانگی است که خوشبختانه کمیته امداد دهگلان بسیبار خوب عمل کرده است.

 افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) از خوشنام‌ترین نهادهای مردمی و اجرایی و مورد اعتماد مردم است و این نهاد مقدس که با تدبیر و دوراندیشی امام راحل تأسیس شد در رفع محرومیت از جامعه و بویژه توجه به محرومان و مستضعفان نقش مهمی ایفا می کند.

فرماندار دهگلان اضافه کرد: این نهاد مقدس تاکنون در زمینه‌های اشتغالزایی، تامین مسکن، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی توانسته نقش ارزنده‌ای برای خدمت به محرومان انجام دهد.

رضائی حفظ کرامت و عزت نیازمندان را محوری‌ترین کار کمیته امداد دانست و اظهار کرد: خودکفایی و خروج خانواده‌ها از فقر یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد در طول فعالیت خود بوده است.

وی با اشاره به اینکه خدمت در کمیته امداد امام خمینی یک توفیق الهی است، گفت: هر خدمتی که در این نهاد مقدس برای کمک به نیازمندان و رفع حاجت آنان صورت پذیرد موجب رضایت خداوند متعال و نیز شادی روح حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.

فرماندار دهگلان احسان و انفاق را مقدمه فضایلی همچون جهاد و شهادت در راه خدا برشمرد و از زحمات و تلاش‌های امدادگران کمیته امداد امام خمینی دهگلان قدردانی کرد.

در پایان زعفر قنبری رییس کمیته امداد دهگلان گزارشی از عملکرد این نهاد در سال جاری ارائه کرد.

انتهای پیام/79013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول