اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد خرم‌دره خبر داد

اشتغالزایی مستقیم برای 130 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد خرم‌دره گفت: برای 130 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

اشتغالزایی مستقیم برای 130 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، ابوالفضل احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد امور جوانان این شهرستان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب برای جوانان و خانوا‌ده‌های تحت پوشش کمیته امداد خرم‌دره اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی مهارت‌آموزی نیز برای 72 نفر برگزار شده است.

وی با اشاره به معرفی افراد برای شرکت در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: 30 نفر جوان برای شرکت در این کلاس‌ها معرفی شده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه برای 130 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است، گفت: این مهم با هزینه 250 میلیون تومان صورت گرفته است.

وی به برگزاری مراسم‌های مذهبی برای تقویت بنیان اعتقادی، دینی و مذهبی جوانان اشاره و اضافه کرد: 735 نفر در این مراسم‌ها شرکت کرده‌اند.

احمدی افزود: اعضای کانون جوانان پیروان ولایت نیز در مراسم‌های مختلف شرکت کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای جوانان در شُرف ازدواج اشاره و تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از افسردگی نیز توسط کارشناسان خانواده و مشاوران دینی برگزار شده است.

وی به تعامل کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با سازمان هلال‌احمر این شهرستان اشاره و عنوان داشت: با این تعامل نسبت به برگزاری 5 مانور زلزله اقدام و همکاری کرده‌ایم.

احمدی با اشاره به برگزاری طرح فلاح گفت: این طرح با محوریت جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: بیان راهکارهای افزایش نشاط و شادابی در بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خرم‌دره از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این اداره است.

انتهای پیام/73001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول