اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

682 جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان شمالی اهدا شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد 682جهیزیه و هدیه داماد به نوعروسان و تازه دامادهای زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

682 جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان شمالی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خرسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: از مجموع جهیزیه‌های مذکور 646 هدیه ازدواج به پسران زیر پوشش این نهاد اهدا شد که مبلغی بیش از سه میلیارد و 230 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی در عین حال به بانوانی که اخیراً اقدام به ازدواج مجدد کرده‌اند اشاره کرد و افزود: برای 8 نفر از این افراد نیز روی هم 80 میلیون ریال جهیزیه اعطا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های این نهاد ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار است گفت: به این ترتیب این نهاد علاوه بر اینکه در شرایط معمولی به زوج‌های زیر پوشش جهیزیه و هدیه داماد اعطا می‌کند در عین حال نیز به زوج‌ها جوان نیازمند غیر تحت پوشش نیز جهیزیه اعطاء می‌کند.

وی یادآور شد: در زمینه موردی نیز 27 فقره جهیزیه به زوج‌های نیازمند غیر زیر پوشش اعطا شده است.

حسین‌پور در خصوص میزان اعتبار هزینه شده در بخش‌های موردی اظهار کرد: برای جهیزیه‌های مذکور بیش از 189 میلیون ریال اعتبار هزینه شد است.

وی سرانه هر یک از جهیزیه‌های موردی را 700 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: سرانه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند زیر پوشش 10 میلیون ریال است.

انتهای پیام/63001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول