اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

حضور دانش‌آموزان زنجانی در طرح جابربن‌حیان بالاتر از میانگین کشوری است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان میانگین حضور دانش‌آموزان استان زنجان را در طرح جابربن‌حیان بیش از 64 درصد اعلام کرد و گفت: این رتبه بالاتر از میانگین کشوری است.

حضور دانش‌آموزان زنجانی در طرح جابربن‌حیان بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فاطمه الله‌وردی شامگاه چهارشنبه در دوازدهمین جلسه ستاد آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای طرح جابربن‌حیان در سطح کشور اظهار داشت: این طرح در راستای مستندسازی آموزش‌های علمی دانش‌آموزان در کشور اجرا می‌شود.

*تقویت خلاقیت از دستاوردهای طرح جابربن‌حیان است

وی تقویت خلاقیت و تجربیات علمی را از دیگر دستاوردهای اجرای طرح جابربن‌حیان دانست و افزود: ماهیت فرایندی این طرح آموزش‌های علمی را برای دانش‌آموزان مادام‌العمر می‌کند.

*طرح جابربن‌حیان در سه مرحله اجرا می‌شود

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان مراحل اجرای طرح جابربن‌حیان را منطقه‌ای، استانی و کشوری اعلام و تصریح کرد: در نخستین سال اجرای این طرح پنج درصد از آموزشگاه‌های استان در این طرح حضور یافتند.

*حضور 25 درصدی آموزشگاه‌های زنجان در طرح جابربن‌حیان

وی به حضور 25 درصدی آموزشگاه‌های استان زنجان در طرح جابربن‌حیان در سال دوم اشاره و اضافه کرد: سکوی پرتاب موفقیت این طرح در استان زنجان پوشش مجله رشد در همه مناطق استان است.

الله‌وردی میانگین حضور دانش‌آموزان استان زنجان را در طرح جابربن‌حیان بیش از 64 درصد اعلام و ادامه داد: این رتبه بیشتر از میانگین کشوری است.

*پوشش مجله رشد از ارکان موفقیت دانش‌آموزان زنجانی است

وی با اشاره به اختصاص 70 میلیون تومان توسط استاندار زنجان برای پوشش مجله رشد در مناطق محروم تاکید کرد: این تخصیص بودجه نقش مهمی در حضور و موفقیت قابل توجه دانش‌آموزان زنجانی در طرح جابربن‌حیان داشته است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به مشکلات موجود برای برگزاری مراحل مختلف طرح جابربن‌حیان در سال‌جاری اشاره و اضافه کرد: بدون حمایت مالی امکان برگزاری این طرح در سال‌جاری با توجه به اوضاع اقتصادی وجود ندارد.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول