اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

کشف 1500 تخلف واحدهای صنفی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: یک‌هزار و 590 فقره تخلف توسط مجمع امور صنفی استان زنجان کشف شده است.

کشف 1500 تخلف واحدهای صنفی در زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کم‌فروشی، گران‌فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، فروش اجباری کالا و خدمات، تداخل صنفی، عدم صدور صورت حساب، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع، خرید کالا برخلاف ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع، تبلیغ محصولات، کالا یا خدمات برخلاف واقع، حمل و نقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق، ضرر و زیان به اشخاص ثالث به دلیل تخلفات صنفی و خسارت به اشخاص حقوقی و حقیقی مهم‌ترین تخلفات واحدهای صنفی در استان زنجان به شمار می‎روند.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 502 فقره از تخلفات در شهرستان زنجان کشف شده است، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 452 واحد صنفی در این شهرستان فاقد پروانه کسب هستند.

*تشکیل 1400 پرونده تخلف در شهرستان زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 25 مورد از تخلفات صورت گرفته در شهرستان زنجان در زمینه عدم نصب قیمت بوده است، اضافه کرد: در مجموع یک‌هزار و 489 فقره پرونده تخلف در این شهرستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه 31 مورد تخلف از واحدهای صنفی شهرستان ابهر طی بهمن ماه سال‌جاری کشف شده است، تصریح کرد: مجموع بازرسی‌های صورت گرفته از این واحدها بیش از 300 مورد اعلام شده است.

شریفی با بیان اینکه 291 مورد بازرسی طی بهمن ماه سال‌جاری از واحدهای صنفی شهرستان خدابنده صورت گرفته است، اضافه کرد: 35 فقره تخلف از واحدهای صنفی این شهرستان کشف شده است.

*شناسایی 22 واحد صنفی بدون پروانه در خرم‌دره

وی با بیان اینکه مجموع بازرسی‎های صورت گرفته از واحدهای صنفی شهرستان خرم‌دره 394 مورد بوده است، ادامه داد: 22 واحد صنفی در این شهرستان فاقد پروانه کسب هستند.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 10 واحد صنفی بودن پروانه کسب در شهرستان ابهر شناسایی شده است، یادآور شد: پرونده واحدهای صنفی بودن پروانه به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال شده است.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول