اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

برون‌سپاری خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولتی شناسایی و برون‌سپاری شود.

برون‌سپاری خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان اظهار داشت: برخورد مسئولان و کارمندان دفاتر پیشخوان دولتی با ارباب رجوع بسیار خوب و قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه باید شأن و شئونات در دفاتر پیشخوان دولتی رعایت شود، خاطرنشان کرد: در زمینه ارائه تسهیلات به دفاتر پیشخوان دولتی هیچ‌گونه تعهدی ندادیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه مجوزهای ایجاد دفاتر پیشخوان دولتی را با کارهای کارشناسی و ارزیابی متقاضیان ارائه کرده‌ایم، تصریح کرد: شرایط قید شده باید در این دفاتر رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر دفتر پیشخوان دولتی در سطح استان زنجان از شرایط مورد نظر عدول کرده باشد، مجوز آن لغو می‌شود، اضافه کرد: از پیشخوان‌های دولتی حمایت می‌کنیم اما تعهدی در این زمینه نداریم.

*خدمات دستگاه‌های دولتی برون‌سپاری شود

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه خدماتی که قابل ارائه شدن در دفاتر پیشخوان دولتی است باید برون‌سپاری شود، یادآور شد: باید در این زمینه بررسی‌های لازم صورت گرفته و برنامه‌ریزی شود.

*اعتماد به دفاتر پیشخوان دولتی مورد توجه باشد

وی با اشاره به اینکه در نخستین جلسات سال آینده تعداد خدماتی که قابل برون‌سپاری است، بررسی و ارزیابی شود، ادامه داد: باید با اعتماد به دفاتر پیشخوان دولتی خدمات از این طریق ارائه شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر درصد قابل توجهی از خرید مردم در بازار از طریق کارت‌های اعتباری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این امر سبب تسهیل در خرید و فروش می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت الکترونیک در استان زنجان توسعه داده شود، اضافه کرد: خرید از طریق کارت‌های بانکی و اعتباری سبب کاهش خطا و خلاف نیز می‌شود.

*انجام اقدامات خوب در زمینه دولت الکترونیک در زنجان

رئوفی‌نژاد همچنین به انجام کارها و اقدامات خوبی در زمینه دولت الکترونیک در استان زنجان اشاره کرد و افزود: استان زنجان در این زمینه جلو است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در زمینه دولت الکترونیک به اهداف مورد نظر خود نزدیک شده است، ادامه داد: استان زنجان در بسیاری از شاخص‌ها از استان‌های برتر است.

استاندار زنجان اظهار داشت: تعامل مناسب مردم و دستگاه‌های اجرایی نیز مورد تاکید بوده و باید مورد توجه مسئولان باشد.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول