اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنجان در عملکرد نظام اداری جزو پنج استان برتر است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: استان زنجان در زمینه عملکرد ستادهای تحول نظام اداری و دولت الکترونیک جزو پنج استان برتر کشور است.

زنجان در عملکرد نظام اداری جزو پنج استان برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد تحول نظام اداری اظهار داشت: تصمیمات بسیار خوبی در ستادهای تحول نظام اداری و دولت الکترونیک استان زنجان گرفته شده است.

وی اذعان داشت: تحول نظام اداری و دولت الکترونیک از موضوعات مورد نظر و مهم دولت است که استان زنجان عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته است.

*زنجان جزو پنج استان برتر کشور در تحول نظام اداری

استاندار زنجان با بیان اینکه برجستگی کار و تلاش در زمینه دولت الکترونیک و تحول نظام اداری در استان زنجان بسیار خوب بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان زنجان جزو پنج استان برتر در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی، انضباط و انسجام خدمات دستگاه‏های دولتی همواره مورد توجه بوده است، اضافه کرد: استان زنجان در دو بعد تحول نظام اداری و دولت الکترونیک مدیریت خوبی داشته و با هدفمندی کارها را پیش برده است.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه امروز بخش قابل توجهی از اهداف ستادهای دولت الکترونیک و تحول نظام اداری در استان زنجان اجرا شده است، تصریح کرد: استان زنجان در این زمینه با توجه به هدف‎گذاری‏های خود وضع مطلوبی دارد.

*وجود فضای کاذب پیرامون خدمات ادارات

وی با تاکید بر اینکه زحمات و خدمات کارمندان دستگاه‏های اجرایی به دلیل وجود یک جو کاذب ضایع شده و زیر سوال می‏رود، ادامه داد: ممکن است در برخی از ادارات این فضای کاذب به برخی از خدمات محدود شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه وجود جو کاذب سبب تخریب و از بین رفتن زحمات دستگاه‏های اجرایی می‏شود، یادآور شد: تفاوت ویژه‏ای بین ذهنیت ارباب رجوع و نحوه عملکرد ادارات استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ممکن است درصدی از این جوها و فضاهای کاذب وجود داشته باشد، افزود: نظرسنجی‏های صورت گرفته و ذهنیت مردم نوعی شوک و نهیب به دستگاه‏های اجرایی و مدیران آن است.

*ذهنیت‏های منفی مردم نسبت به ادارات برطرف شود

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه رفع ذهنیت‏های منفی مردم از دستگاه‏های اجرایی ضروری است، ادامه داد: باید این ذهنیت‎های نادرست ایجاد شده برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه حاصل تلاش و زحمات شبانه‏روزی ادارات و دستگاه‏های اجرایی استان زنجان کسب رضایت مردم است، تصریح کرد: تعامل مردم با دستگاه‏ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول