اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

موفقیت‌های دانش‌آموزان زنجانی نباید متوقف شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به فراهم شدن بستر لازم در نظام جمهوری اسلامی برای رشد و بالندگی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: بسنده کردن به وضعیت و موفقیت‌های کنونی موجب پسرفت می‌شود.

موفقیت‌های دانش‌آموزان زنجانی نباید متوقف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در دوازدهمین جلسه ستاد آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: ما در ابعاد مختلف نسبت به نونهالان و دانش‌آموزان وظیفه داریم.

وی بر پرهیز از کوتاهی کردن در امور مربوط به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: کوتاهی کردن در امور این قشر موجبات پاسخگویی به خداوند و جامعه را فراهم می‌کند.

*نباید به وضع موجود بسنده کرد

امام جمعه زنجان به فراهم شدن بستر لازم در نظام جمهوری اسلامی برای رشد و بالندگی دانش‌آموزان اشاره و تصریح کرد: بسنده کردن به وضعیت کنونی موجب پسرفت می‌شود.

*موفقیت‌ها بیانگر ظرفیت‌های موجود است

وی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در مورد موفقیت آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: این موفقیت‌ها بیانگر وجود استعدادهای خاص است که باید تقویت و حمایت شوند.

خاتمی به اعتماد به نفس ایجاد شده ناشی از موفقیت‌های به دست آمده در مسابقات و طرح‌های ملی توسط دانش‌آموزان اشاره و تأکید کرد: این استعداد‌ها برای تأثیرگذاری بر امور نیازمند تقویت و حمایت هستند.

وی با اشاره به لزوم اندیشیده شدن راهکارهای خاص برای شکوفایی استعدادهای موجود عنوان کرد: اگر مسئولی به وظیفه حمایتی خود در این مورد عمل نکرد؛ باید خود را پاسخگوی خداوند، جامعه و تاریخ بداند.

*لزوم توجه به شخصیت و احساس دانش‌آموز مسلمان ایرانی

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان افزایش احساس شخصیت در کنار آموزش‌های علمی را از دلایل تأثیرگذاری انسان‌ها در جامعه بشری دانست و بیان داشت: باید برای ارتقای شخصیت دانش‌آموز مسلمان ایرانی هر آنچه در توان داریم، انجام دهیم.

وی ادامه داد: موفقیت‌های کسب شده نهایت توانمندی دانش‌آموزان زنجانی نیست و باید همت‌ها را برای فتح قله‌های جدید بیشتر کرد.

خاتمی رقابت در قله‌های موفقیت را سخت دانست و اذعان داشت: در این مراحل توجه به خودباوری و استقلال فکری از اهمیت شایان توجهی برای ادامه موفقیت‌ها برخوردار است.

وی ضمن تقدیر از همه فرهنگیان برای علم‌آموزی به نسل آینده، از معلم‌هایی که در مناطق محروم خدمت می‌کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول