اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف اعلام کرد

زیباسازی مبلمان شهری خوسف برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اتخاذ تمهیدات لازم شهرستان خوسف از هم‌اکنون آماده پذیرایی از هموطنان و مسافران نوروزی است.

زیباسازی مبلمان شهری خوسف برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: در نخستین مرحله از بعد از شهرستان شدن خوسف درصدد استقرار ادارات در این شهرستان بر آمدیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ادارات زیادی در این شهرستان با همت ادارات کل خراسان جنوبی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: اما همچنان برخی از ادارات نیز در این شهرستان جایشان خالی است که باید هر چه سریعتر در خوسف مستقر شوند.

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن شکستی دیگر برای دشمن

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه مردم شهیدپرور و ولایی این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن همانند سایر نقاط کشور حضوری حماسی و پرشور داشتند، ادامه داد: این بار هم دشمن ضمن تبلیغات سوء و گسترده ‌علیه ملت ایران نیز شکست خورد و مردم فهیم در عرصه راهپیمایی 22 بهمن حماسه و افتخاری دیگر را رقم زدند.

فرجامی‌فرد در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به فرا رسیدن سال جدید تمامی برنامه‌ریزی‌ها در سطح شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است، افزود: تمامی ادارات عضو ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اقدامات لازم را در این راستا برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی کردند.

زیباسازی مبلمان شهری خوسف برای استقبال از مسافران نوروزی

وی گفت: در راستای زیباسازی مبلمان شهری، معرفی آثار تاریخی، ظرفیت‌های شهرستان و فرهنگ‌های غنی مردمان خوسف در ایام نوروز برنامه‌ها و اقدامات لازم صورت گرفته است.

فرماندار خوسف متذکر شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اتخاذ تمهیدات لازم شهرستان خوسف از هم‌اکنون آماده پذیرایی از هموطنان و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/69003/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول