اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه ساری خبرداد:

شرکت 1200 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم ساری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از برگزاری آزمون پایان مرحله اول طرح تربیت حافظان قرآن کریم در ساری خبر داد.

شرکت 1200 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی از برگزاری آزمون پایان مرحله اول طرح تربیت حافظان قرآن کریم در ساری خبر داد.

وی افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور به صورت واحد راس ساعت 9 صبح روز جمعه 11 اسفند با حضور حافظان تمام پایگاه‌های ساری و به صورت ویژه در سالن اجتماعات و کلاس‌های آموزشی امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ساری با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای که کشور ما باید 10 میلیون نفر حافظ قرآن داشته باشد، اظهار کرد: در سامانه اداره اوقاف ساری تعداد یک‌هزار و 272 نفر ثبت‌نام کردند و تحت نظر مربیان مجرب آموزش دیدند.

قربانی بیان کرد: روش آموزش به دو  طریق حضوری و غیرحضوری بوده است که در روش حضوری در پایگاه‌های امامزاده عباس(ع)، تکیه پهنه‌کلا، آستانه ملامجدالدین(ع)، امامزاده یحیی(ع) و امامزاده ابوالحسن(ع) روستای پرچیکلا با همکاری جامعه‌القرآن‌الکریم ساری زیر نظر مربیان مجرب آموزش دیدند و در روش غیرحضوری علاقمندان از طریق سی دی و کتابچه‌ها آموزش را در منازل خود ادامه دادند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری گفت: قبل از آزمون جلسه نهایی با مربیان جهت توجیهی نحوه آزمون در دفتر آستانه برگزار شد و سپس آزمون در سه گروه سنی هفت تا 12سال، 13 تا 18سال و 19سال به بالا در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

قربانی گفت: نفرات برتر این آزمون از طریق سایت امامزاده عباس(ع) به نشانی www.emamzadeabas.com به اطلاع عموم خواهد رسید همچنین کلیه شرکت‌کنندگان می‌توانند با حضور در دفتر امور فرهنگی اداره اوقاف ساری از نتیجه عملکرد خود آگاه شوند.

قربانی گفت: با توجه به اینکه طرح حفظ سازمان اوقاف، ادامه خواهد داشت و طی چهار سال برنامه‌ریزی شده است داوطلبانی که موفق به تکمیل محفوظات خود نشدند و شرایط شرکت در آزمون را پیدا نکردند با تکمیل و تثبیت محفوظات خود منتظر آزمون‌های بعدی باشند.

وی اظهار کرد: در هنگام برگزاری آزمون حجت‌الاسلام حیدری معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به همراه بازرسان از نحوه برگزاری آزمون در این محل بازدید کردند.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول