اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در 154 بقعه متبرکه خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس:معاون فرهنگی اوقاف خراسان‌رضوی گفت: در 154 امام‌زاده و بقعه متبرکه خراسان‌رضوی طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود.

اجرای طرح آرامش بهاری در 154 بقعه متبرکه خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سعید آخوندی ظهر امروز در جمع اعضای جدید هیئت امنای امام‌زادگان و بقاع متبرکه خراسان‌رضوی اظهار کرد: 154 امام‌زاده و بقعه متبرکه در خراسان‌رضوی زیر پوشش طرح موسوم به آرامش بهاری قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: این طرح در شهرستان‌های خراسان رضوی از 28 اسفند ماه امسال تا 15 فروردین ماه سال آینده اجرا می‌شود.

وی افزود: ارج نهادن و تقویت باورهای دینی و مذهبی، بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی امام‌زادگان و بقاع متبرکه از جمله محورهایی است که در این طرح دنبال می‌شود.

آخوندی گفت: ارتقای سطح فکری و فرهنگی، بهره برداری معنوی از فضای بقاع متبرکه و امام‌زادگان در ایام نوروز، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جوار امام‌زادگان، خدمات‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقمندی در زائران، آماده‌سازی اماکن برای حضور نوجوانان و جوانان از جمله اهداف طرح آرامش بهاری است.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی، معنوی شامل قرائت دعای تحویل سال، توزیع بسته‌های اطلاع‌رسانی، ایستگاه‌های صلواتی، اقامه نماز جماعت، معرفی بقاع و موقوفات شاخص و مسابقات فرهنگی با محوریت امام‌زادگان و بقاع متبرکه در مدت 17 روز اجرا می‌شود.

آخوندی یادآور شد: با توجه به ایام شهادت فاطمه الزهرا (س) مقارن با پنجم فروردین ماه ویژه برنامه‌هایی متناسب با این ایام در امام‌زادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70004/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول