اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف نکا خبر داد:

تجدید 200 سند اجاره روستای زرندین سفلی نکا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نکا گفت: 200 سند اجاره منقضی شده روستای زرندین سفلی نکا به همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان تجدید شد.

تجدید 200 سند اجاره روستای زرندین سفلی نکا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابوذر زارعی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه نکا در راستای احیای موقوفات این شهرستان اقدام به اعزام کارکنان به روستاهای دارای موقوفه کرده که در روز جمعه 11 اسفند ماه برای تجدید اجارات موقوفات به روستای زرندین سفلی اعزام شدند.

وی افزود: روستای زرندین سفلی شهرستان نکا دارای اراضی و املاک وقفی به مقدار 10 سیر است که مرحوم اسماعیل موسوی واقف خیراندیش و نیکوکار در گذشته اقدام به وقف اراضی و املاک خود کرده و نیت خود را برای برپایی و اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در آن روستا قرار داده است.

زارعی با اشاره به همکاری بسیار خوب شورای اسلامی روستای زرندین علیا گفت: با مستقر شدن نیروهای این اداره کل در مسجد صاحب‌الزمان(عج) مردم این روستا با استقبال بی‌نظیر از ساعات اولیه صبح نسبت به تجدید اجارات موقوفات خود اقدام کرده و این موضوع تا 18 عصر ادامه داشت.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه نکا ادامه داد: در این روز حدود 200 سند اجاره منقضی شده موقوفات این روستا تجدید شد و در آینده هم این کار استمرار پیدا خواهد کرد تا تمامی اسناد اجاره منقضی شده احیا شود.

زارعی گفت: کلیه اسناد تجدید شده اجارات در سامانه جامع موقوفات ثبت و به روزرسانی می‌شود.

 

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول