اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف نهاوند خبر داد

وقف یک باب منزل مسکونی یک میلیارد ریالی در نهاوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند از وقف یک باب منزل مسکونی یک میلیارد ریالی در نهاوند خبر داد.

وقف یک باب منزل مسکونی یک میلیارد ریالی در نهاوند

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اثرات وقف در جامعه کنونی اظهار داشت: توجه به پیشینه فرهنگ وقف در جامعه اسلامی و اثراتی که در بارور شدن این مهم دارد نقش اثرگذار آن در پویایی اقتصاد اسلامی محرز می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند عنوان کرد: در زمانی گرایش به وقف در زمینه نهضت عاشورا و عزاداری اباعبدالله (ع) نیاز بود.

وی با اشاره به این‌که امروز نیز به این مهم نیاز داریم و البته شاهد تغییر نیازهای روز جامعه کنونی نیز هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی دنیای کنونی نیات وقف نیز باید هم‌سنخ با این موضوعات رشد و تغییر یابد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با اشاره به اهمیت وقف در مباحث فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن بر لزوم وقف در این زمینه و خصوصاً مباحث قرآنی و دینی صحه گذاشت و این مهم را گامی ارزشمند در راستای ارتقای بینش و بصریت آحاد مردم جامعه قلمداد کرد.

عزیزی وقف در زمینه‌های علمی، پژوهشی، مهدویت، کمک هزینه ازدواج، حوزه‌های علمیه، ایتام و مسکن جوانان را از جمله نیات مورد نیاز جامعه برشمرد.

وی از وقف یک باب منزل مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال در نهاوند خبر داد و گفت: این منزل مسکونی به متراژ 84.5 متر مربع است که در مرکز شهر و در میدان قیصریه این شهرستان واقع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند در پایان گفت: واقفان این وقف ارزشی خانم‌ها صدیقه بهزادی و مریم ساکی هستند که این منزل را با نیت امامزاده شاهزاده محمد (ع) این شهرستان وقف کرده‌اند.

انتهای پیام/89004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول