اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتظار نوروز/6

آمادگی اوقاف محمودآباد در اجرای طرح آرامش بهاری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد از آماده سازی امامزادگان و مساجد بین راهی برای اجرای طرح آرامش بهاری نوروز 92 خبر داد.

آمادگی اوقاف محمودآباد در اجرای طرح آرامش بهاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، جعفر صفری ظهر امروز در جلسه توجیهی طرح آرامش بهاری ویژه نوروز 92 که با حضور مسئولان ستاد تسهیلات نوروزی، هیئت امنا، خادمان و مسولان فرهنگی آستان مقدس امامزادگان و مساجد بین راهی برگزار شد از آماده‌سازی مناسب امامزادگان و مساجد بین راهی برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی در ایام عید خبر داد.

وی تصریح کرد: 14 امامزاده و مساجد بین راهی شهرستان محمودآباد برای خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات نوروزی فعال است.

رئیس اوقاف و امور خیریه محمودآباد خاطرنشان کرد: مراسم ویژه سال نو بر اساس سنوات گذشته در بقاع متبرکه و مساجد بین راهی همراه با بررسی وضعیت و نقائص موجود مانند سیستم سرمایشی و تهیه ملزومات شوینده و تشویق خادمان زحمتکش طی این مدت برگزار می‌شود.

صفری اظهار داشت: با ادارات آب، برق و گاز  هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد تا در ایام تعطیلات با کمترین مشکلات روبه‌رو شویم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی و همچنین اجرای طرح خیمه‌های معرفت همراه با غرفه‌های مختلف برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اضافه کرد: در اجرای این طرح، ادارات تبلیغات و ارشاد اسلامی با اعزام روحانیون بومی به‌صورت افتخاری با این اداره همکاری خواهند داشت.

صفری عنوان داشت: از جمله برنامه‌های این طرح پخش بسته‌های فرهنگی بین مسافران و زائران، نصب بنرهای تبریک سال جدید و همچنین تسلیت ایام شهادت صدیقه کبری(س) و احادیث به‌صورت سازمان‌یافته است.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول