اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایام نوروز صورت می‌گیرد

اجرای طرح آرامش بهاری در 6 بقعه متبرکه تیران و کرون

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: ایام نوروز سال 92 طرح آرامش بهاری در شش بقاء متبرکه موجود در شهرستان تیران و کرون برگزار می‌شود.

اجرای طرح آرامش بهاری در 6 بقعه متبرکه تیران و کرون

حجت‌الاسلام حمزه نیکو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌های این اداره در آستانه آغاز سال جدید اظهار کرد: از 25 اسفند ماه عطر‌افشانی و غبار‌روبی در بقاع متبرکه و امام‌زادگان برای میزبانی این اماکن از مسافران نوروزی توسط خادمان، هیئت امنا و اقشار مردم در این شهرستان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان تیران و کرون همچون دیگر شهرستان‌های استان با برگزاری طرح آرامش بهاری به استقبال مسافران نوروزی می‌رود، اضافه کرد:  هشت بقعه متبرکه در مجاورت این شهرستان قرار دارد که طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در برخی از این بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: ایام نوروز سال 92 طرح آرامش بهاری در شش بقاع متبرکه موجود در شهرستان تیران و کرون برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های اجرایی این اداره پیش از آغاز سال جدید در این اماکن اشاره کرد و ادامه داد: تلاوت قران، قرائت دعای فرج، آل‌یاسین و دعای تحویل سال از جمله برنامه‌های مراسم‌های معنوی طرح آرامش بهاری است.

نیکو با بیان اینکه همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب به صورت مستقیم توسط رادیو پخش می‌شود تا رهنمونی برای زندگی بهاری در سال جدید باشد، تاکید کرد: مردم در کنار بقاع متبرکه احساس آرامش می‌کنند و در حال حاضر مردم این شهرستان برای اجرای این طرح در ایام نوروز استقبال ویژه‌ای نشان داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه 70 زائر‌سرا در این شهرستان به منظور اسکان زائران تجهیز شده است  که هزینه دریافتی از زائران برای امام‌زاده هزینه می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی و اهدای جوایز به غنچه‌های قرآنی به منظور ترغیب هر چه بیشتر به سوی معارف قرآنی و اسلامی از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره در ایام نوروز است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: برگزاری خیمه معرفت یکی دیگر از اقدامات فرهنگی این اداره است که در ایام نوروز در کنار طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود و به سوالات شرعی و شبهات جوانان پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول