اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 28 اسفند تا 15 فروردین ماه

طرح آرامش بهاری در استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز امسال خبر داد.

طرح آرامش بهاری در استان مرکزی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام ‌آیت‌الله عباسیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند تا 15 فروردین ماه سال آینده در 58 امامزاده از امامزاده‌های استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری امسال برای سومین بار در استان به اجرا در می‌آید، تصریح کرد: هدف از اجرای طرح آرامش بهاری ارج نهادن و تقویت باورهای دینی و مذهبی و نیز بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان است.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خاطر نشان ساخت: به منظور اجرای هرچه بهتر طرح آرامش بهاری کارشناسانی از اداره کل در بقاع برگزار کننده طرح مستقر شده و اقدام به پاسخگویی به سوالات شرعی زائران خواهند کرد.

عباسیان گفت: اجرای طرح آرامش بهاری زمینه ساز تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی بوده و نقش موثری در ارتقای سطح فکری، فرهنگی زائرین و مسافران نوروزی داشته و موجب احیای تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی، خدمت‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه‌مندی در زائران می‌شود.

وی قرائت دعای تحویل سال با حضور قاریان برجسته، توزیع بسته‌های اطلاع‌رسانی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اقامه نماز جماعت، معرفی بقاع و موقوفات شاخص استان و مسابقات فرهنگی با محوریت بقاع متبرکه را از برنامه‌های جنبی طرح آرامش بهاری در استان عنوان کرد.

انتهای پیام/ 87005‌/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول