اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تاکستان خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تاکستان از اجرای طرح آرامش بهاری هم‌زمان با تحویل سال در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تاکستان

حسین شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: در راستای تحقق منویات و فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی طرح آرامش بهاری هم‌زمان با لحظات پایانی تحویل سال در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان  برگزاری سوگواری‌ یاس نبوی و بصیرت عاشورایی را از برنامه‌های فرهنگی این اداره برشمرد و افزود: اداره اوقاف و امور خیریه همچنین به منظور پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مناطق محروم نیز اقدامات خوبی را به انجام رسانده است.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در هفته وقف تاکستان تصریح کرد: به‌ منظور آشنایی مردم و ترویج سنت حسنه وقف در جامعه برنامه‌های مختلفی مانند همایش تجلیل از واقفان جدید، رونمایی از موقوفات جدید، دیدار با ائمه‌ جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان، بیان عملکرد اداره اوقاف در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان و ده‌ها عنوان برنامه جزیی دیگر که در این شهرستان اجرا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان تصریح کرد: همچنین مراسم کلنگ‌زنی طرح توسعه امامزادگان، نصب دو ضریح جدید در امامزاده‌های «جعفر‌کندی»، امامزاده‌ علی ضیاء‌آباد و آستان مقدس سید‌علی موسوی با حضور استاندار در ایام دهه‌ فجر صورت گرفت.

شفیعی ادامه داد: برای نخستین‌بار سازمان اوقاف و امور خیریه در سه سال اخیر تمام برنامه‌های خویش را در راستای برنامه پنج ساله توسعه کشور به اجرا گذاشته است.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول