اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کرمان:

پیام هفته احسان و نیکوکاری کمک به هم‌نوع است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمان گفت: مهمترین پیام هفته احسان و نیکوکاری کمک به هم‌نوع است که باید در بین مردم نهادینه شود.

پیام هفته احسان و نیکوکاری کمک به هم‌نوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید میرزایی صبح امروز در مراسم جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه قدس سرآسیاب کرمان اظهار داشت: امام خمینی 22 روز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 14 اسفند ماه با توجه به شناختی که از اوضاع کشور و افزایش محرومان داشتند به تاسیس کمیته امداد اقدام کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمان تصریح کرد: این کمیته مردم نهاد برای ایجاد عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی ایجاد شد تا افراد مستضعف از شرایط مطلوب در کشور بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه پزشکان و مهندسان زیادی در مناطق محروم می‌زیستند، ابراز داشت: نگاه والای امام راحل به مسائل جامعه موجب شد تا افرادی که به‌ دلیل فقر مالی امکان تحصیل نداشتند با پوشش در کمیته امداد بتوانند از نعمت سواد برخوردار و در موقعیت‌های شغلی بالایی قرار گیرند.

میرزایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هفت مجتمع فرهنگی با 750 دانش‌آموز در سطح استان کرمان فعال است که با سال تحصیلی جدید مجتمع دیگری در اختیار شهرستان رودبار جنوب افتتاح و خدمات متعددی برای گسترش فرهنگ کار و تلاش به مددجویان عرضه می‌شود.

وی افزود: مددجویان نخبه بسیاری زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند در این نهاد سعی شده تا در پی کسب علم و دانش در راستای اشتغالزایی گام برداریم که کارگاه‌های صنایع دستی ویژه مددجویان راه‌اندازی شده و هر ساله با برپایی نمایشگاه‌هایی دستاوردهای افراد مستعد به فروش می‌رسد.

میرزایی متذکر شد: مهمترین پیام هفته احسان و نیکوکاری کمک به هم‌نوع است که باید در بین مردم نهادینه شود و برگزاری جشن‌های نیکوکاری در مدارس با همکاری اداره آموزش و پرورش سنت نیکی است که در آینده شاهد نتایج مطلوب و اثرگذار آن در بین دانش‌آموزان هستیم.

انتهای پیام/80028/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول