اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالدران اعلام کرد

توجه به توانمندسازی خانوار زیر پوشش کمیته امداد برای رسیدن به اشتغال‌زایی پایدار

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالدران گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده در زمینه اشتغال‌زایی لازم است تا به طرح توانمندسازی خانوار زیر پوشش کمیته امداد بیش‌تر توجه شود.

توجه به توانمندسازی خانوار زیر پوشش کمیته امداد برای رسیدن به اشتغال‌زایی پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران ولی حسین‌زاده صبح امروز در دیدار کارمندان کمیته امداد چالدران با فرماندار این شهرستان، به منظور سالروز تشکیل کمیته امداد امام (ره)، اظهار داشت: افراد زیر پوشش کمیته امداد به عنوان افراد فقیر نباید مطرح شوند چرا که عمدتاً این افراد با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات افراد زیر پوشش این کمیته، تصریح کرد: این افراد اغلب مریض احوال بوده و یا سرپرست خانوار خود را از دست داده‌اند.

حسین‌زاده با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در راستای توانمندسازی افراد زیر پوشش این کمیته، اعلام کرد: از آن جمله می‌توان به طرح توانمندسازی سرپرست خانوار و طرح اکرام ایتام اشاره کرد.

وی با بیان اینکه طرح‌های مختلفی در این شهرستان برای توانمندسازی افراد زیر پوشش برگزار می‌شود، افزود: برای این منظور تفاهم‌نامه‌ای را با اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان در راستای ارائه مهارت‌های مختلف منعقد کرده‌ایم.

حسین‌زاده اضافه کرد: در قالب این تفاهم‌نامه مقرر شده اداره فنی و حرفه‌ای چالدران نسبت به آموزش افرادی که برای توانایی کسب مهارت‌های لازم در رشته‌های مختلف معرفی می‌شوند اقدام کند.

وی گفت: این افراد پس از کسب مهارت‌های لازم مورد حمایت کمیته امداد قرار گرفته و وام‌هایی در قالب وام خوداشتغالی و وام مشاغل خانگی دریافت می‌کنند.

حسین‌زاده اظهار داشت: با چنین کاری علاوه بر اینکه یک خانواده که زیر پوشش کمیته امداد بود هم توانمند می‌شود و هم فرد می‌تواند افراد دیگری را نیز به کار گیرد.

وی تصریح کرد: این اقدام سبب ایجاد اشتغال نیز می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول