اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد اشنویه خبر داد

اشتغال‌زایی 600 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد اشنویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد اشنویه گفت: 600 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد اشنویه در سال جاری با دریافت تسهیلات اقدام به اشتغال‌زایی کرده‌اند.

اشتغال‌زایی 600 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد اشنویه

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه الله‌وردی حسین‌زاده صبح امروز در مراسم اعطای جهاز به جوانان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه گام‌های استواری در راستای کمک به محرومان برداشته است.

وی با بیان اینکه در طول سال به مناسبت‌های مختلف در تلاش برای جمع‌آوری، ساماندهی و واگذاری این کمک‌های مردمی به افراد زیر پوشش این کمیته هستیم، افزود: با تلاش‌هایی که می‌شود در صدد توانمندسازی تمام خانوارهای که قدرت توانمند شدن را دارند هستیم.

حسین‌زاده با بیان اینکه برخی از خانوارها به دلیل کهولت سن و یا بیماری سرپرست خانوار هستند، خاطرنشان کرد: امکان توانمندسازی تمام خانوار زیر پوشش این کمیته وجود ندارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی اشنویه اعلام کرد: در این زمینه شاهد ایجاد اشتغال برای 600 نفر از مددجویان این کمیته هستیم که این افراد از تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به اعطای جهیزیه به جوانان زیر پوشش این کمیته، اعلام کرد: امسال برای 53 نفر از زوج‌های جوان این شهرستان جهیزیه و کمک هزینه جهیزیه اعطا شده است.

حسین‌زاده اضافه کرد: در این زمینه 530 میلیون ریال هزینه شده که بخشی از آن توسط خیران تقبل شده است.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول