اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

خدمت‌رسانی به خانواده‌های کمیته امداد یک وظیفه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خدمت‌رسانی به خانواده‌های کمیته امداد یک وظیفه بوده چراکه رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر از تکالیف شرعی و فریضه دینی است.

خدمت‌رسانی به خانواده‌های کمیته امداد یک وظیفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی با اشاره به 14 اسفند 57 سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی به عنوان دومین نهاد انقلاب اسلامی، به نقش و کارکرد این نهاد در طول دوران حیات نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل در کمتر از یک ماه که از پیروزی انقلاب می‌گذشت تأسیس نهادی برای حمایت و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه را ضروری دانست و برای تأسیس آن احساس تکلیف کرد.

وی افزود: نهاد کمیته امداد از زمان تأسیس تاکنون فعالیت‌ها و اقدامات بی‌شماری به منظور رفاه قشر محروم جامعه در قالب حمایتی، توانمندسازی، فرهنگی، مسکن و ... داشته و کارنامه‌ای درخشان دارد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نهاد کمیته امداد امروز شجره طیبه است که برای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه به درخت تنومندی تبدیل شده و درحوزه‌های مختلف اجتماعی فعالیت دارد.

شیخ‌زاده کمیته امداد را صدقه جاریه حضرت امام (ره) عنوان کرد و بیان داشت: هزینه‌کرد در حوزه‌های توانمندسازی خانواده‌های محرومان، سرمایه‌گذاری برای سلامت آینده جامعه است چه بسا دانشجویانی در این خانواده‌ها رشد پیدا کرده‌اند که امروز سیاستگذارانی در حوزه‌های اجتماعی هستند.

وی در ادامه به تبیین مجاهدت‌های زنان صدر اسلام و نقش زنان در دوران جنگ تحمیلی و همچنین رسالت زنان در زمان حاضر در حفظ دستاوردهای انقلاب و آموزه‌های دینی پرداخت و گفت: نقش زنان در انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و تمامی عرصه‌های انقلاب محوری بوده و نامگذاری یکی از میادین شهر به نام زنان شهیده استان تأکید می‌شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان به 15 خرداد سال 42 اشاره کرد و افزود: 15 خرداد سال 42 سرچشمه و ریشه اصلی انقلاب اسلامی است و بزرگداشت 15 خرداد، بزرگداشت 50 سال پایداری و مقاومت در برابر استکبار است.

شیخ‌زاده بر تشکیل ستادی به منظور گرامیداشت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد تأکید کرد.

انتهای پیام/75002/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول