اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

ریشه‌کنی فقر هدف تأسیس کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: یکی از اهداف تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ریشه‌کنی فقر در جامعه است.

ریشه‌کنی فقر هدف تأسیس کمیته امداد است

حجت‌الاسلام سیدضیاء‌الدین هاشمی به مناسبت آغاز هفته احسان و نیکوکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: سالروز تأسیس کمیته امداد در تقویم کشور به عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است که حضرت امام‌خمینی (ره) بانی این حرکت ارزشمند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای ریشه‌کنی فقر بوده‌اند.

امام جمعه آوج افزود: اصل و هدف تأسیس کمیته امداد برطرف کردن فقر تا مبادا نیازمندان است و از کار افتادگان پس از پیروزی انقلاب اسلامی رنجیده نشوند.

همه مردم باید دغدغه‌ کمک به نیازمندان را داشته باشند

امام جمعه آوج با بیان اینکه باید همیشه در فکر نیازمندان بوده و دغدغه آنان را در ذهن داشت، عنوان کرد: به لطف الهی امیدواریم زمینه برای اتحاد و دستگیری روز‌افزون از نیازمندان محقق شود.

هاشمی با بیان اینکه امر درختکاری جزو سفارشات پیامبر و ائمه‌اطهار بوده و وسیله حیات انسان‌ها بر روی زمین است، عنوان کرد: تمام انسان‌ها باید در تقویت امر درختکاری و حفظ منابع طبیعی بکوشند.

وی عنوان کرد: مدیریت صحیح برای از بین رفتن اصل منابع طبیعی بسیار مهم بوده و به همین سبب استفاده صحیح از منابع طبیعی، حفاظت از آن‌ها و ایجاد و گسترش منابع طبیعی دارای اهمیت است.

انتهای پیام/77005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول