اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن نیکوکاری به مناسبت تاسیس کمیته امداد:

200 فرزند مددجوی کمیته امداد نرماشیر حامی‌دار شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی نرماشیر گفت: 200 نفر از فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد نرماشیر در قالب طرح اکرام حامی‌دار شدند.

200 فرزند مددجوی کمیته امداد نرماشیر حامی‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر رضا موحدی پیش از ظهر امروز در جشن نیکوکاری به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد اظهار داشت: 200 نفر از فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان نرماشیر در سالروز تاسیس کمیته امداد و در قالب طرح اکرام حامی‌دار شدند.

وی افزود: جشنواره نیکوکاری نرماشیر با شعار سلامت، توانمندسازی و تحکیم خانواده و با هدف معرفی و انتخاب فرزند معنوی توسط خیران و تجلیل از رابطان فرهنگی و امدادگران برگزار شد.

موحدی بیان داشت: در این جشنواره شناسنامه 400 فرزند افراد زیر پوشش کمیته امداد در معرض دید خیران قرار گرفت و در یک حرکت ارزشمند همزمان 200 نفر از آنان حامی‌دار شدند.

امام جمعه روداب به احادیثی از ائمه اطهار در زمینه کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: افراد نیازمند از بطن جامعه ما و در بین ما زندگی می‌کنند و می‌توانند عاقبت کار همه ما را رقم زنند.

حجت‌الاسلام مصطفویان عنوان کرد: یکی از حقوق واقعی و توصیه شده در دین اسلام پرداخت حق محرومان توسط اغنیا است و بنا به فرموده قرآن حق سائلان در مال اغنیا قرار دارد.

امام جمعه نرماشیر هم از جمع‌آوری مبلغ یک ‌میلیارد ریال زکات در سال گذشته خبر داد و افزود: مبلغ 4 میلیارد ریال زکات با نظارت ستاد جمع‌آوری زکات شهرستان نرماشیر توسط مردم در بخش‌های عمرانی هزینه شد.

انتهای پیام/80026/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول