اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار لردگان:

اشتغالزایی اولویت برنامه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان باشد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان لردگان گفت: از جمعیت 200 هزار نفری این شهرستان، 80 هزار نفر را جوانان تشکیل می‌دهند، این مهم می‌طلبد تا ستاد در برنامه‌ریزی‌های خود به مقوله اشتغال جوانان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

اشتغالزایی اولویت برنامه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسدالله جلیل ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار در میان جوانان بر اساس نیازهای آنها یکی از وظایف ذاتی مجموعه دولت است.

وی عنوان کرد: یکی از عوامل رسیدن به عدالت اجتماعی تامین شغل مورد نیاز جوانان است.

جلیل، تأمین شغل و کارآفرینی جوانان را از اهم برنامه‌های اجتماعی و اقتصادی دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: از جمعیت 200 هزار نفری این شهرستان، 80 هزار نفر از این جمعیت را جوانان تشکیل می‌دهند، این مهم می‌طلبد تا ستاد در برنامه‌ریزی‌های خود به مقوله اشتغال جوانان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

معاون فرماندار شهرستان لردگان رشد آموزش‎های فنی و حرفه‌ای در کشور را موجب توانمندی جوانان و احراز اشتغال از سوی آنها دانست و گفت: این مسئله کاهش آمار بیکاری در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران در جبهه علمی جایگاه مناسبی دارد، خاطرنشان کرد: اشتغال کامل جوانان بیش از هر چیز مستلزم اتخاذ سیاست‌های حمایتی یکپارچه و منسجم توسط دولت‌ها و تعامل و هم‌افزایی بین بخش‌ها و سازمان‌های ملی و منطقه‌ای است.

جلیل، ایجاد اشتغال پایدار و تخصصی را یک ضرورت دانست و اذعان داشت: تحقق این مهم در ایجاد بستر مناسب برای آموزش و یادگیری تخصص‌های مورد نیاز برای تمام افرادی که جویای اشتغال هستند، محقق می‏شود.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول