اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری دشتستان:

اشتغال معضل اساسی بانوان سرپرست خانوار دشتستان است

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری دشتستان گفت: اشتغال از معضلات اساسی بانوان سرپرست خانوار این شهرستان است.

اشتغال معضل اساسی بانوان سرپرست خانوار دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، صدیقه عابدی‌پور در بازدید از شرکت ابریشم‌تاب دشتستان اظهار کرد: بانوان قشر تاثیرگذار جامعه هستند و در بسیاری از امور اجتماعی شاهد حضور چشمگیر آنان هستیم.

وی افزود: حمایت از اشتغال بانوان و رفع مشکلات این قشر از مهم‌ترین اولویت‌های کارگروه بانوان دشتستان است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

مسئول امور بانوان فرمانداری دشتستان با تاکید بر لزوم تقویت مجتمع‌های تولیدی خاطر نشان کرد: تشکیل مجتمع‌های تولیدی با حمایت دولت برای رفع مشکل اشتغال بانوان این شهرستان ضروری است.

عابدی‌پور تصریح کرد: مجتمع‌های تولیدی با ایجاد اشتغال پایدار، نقش مهمی در رفع معضل بیکاری دارند.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از مشکلات اساسی بانوان دشتستان است، گفت: اشتغال از مشکلات اساسی برخی بانوان این شهرستان به ‌ویژه بانوان سرپرست خانواده است.

مسئول امور بانوان فرمانداری دشتستان با اشاره به مشکلات اشتغال بانوان در مشاغل خانگی اضافه کرد: بانوان در مشاغل خانگی مشکلاتی دارند و باید با حمایت از مشاغل خانگی کمک لازم را به این افراد داشته باشیم.

عابدی‌پور اضافه کرد: رفع مشکلات اشتغال بانوان شاغل در شرکت‌های تولیدی با جدیت دنبال می‌شود که امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

محمدحسین پوردرویش مدیر شرکت ابریشم تاب دشتستان نیز اظهار کرد: بیش از 200 نفر در این مجموعه اشتغال دارند که 120 نفر از شاغلان را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول