اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی جوب کرمان:

طرح توسعه کشاورزی اشتغال پایدار ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی جوب کرمان گفت: طرح توسعه کشاورزی یکی از عوامل ایجاد کننده اشتغال پایدار است و باید همه مردم از آن استفاده کنند.

طرح توسعه کشاورزی اشتغال پایدار ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، جهانگیر مشایخی عصر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: طرح توسعه کشاورزی یکی از عوامل ایجاد کننده اشتغال پایدار است و باید همه مردم از آن استفاده کنند و مشکلات مردم در ستاد توسعه شهرستان حل و فصل شود.

وی افزود: در سال‌های آینده نتایج این طرح به ثمر می‌نشیند، در اجرای طرح‌های دامپروری و طیور هزینه را کاهش دهید تا بتوانیم در سال‌های آینده شرایط را طوری ببینیم که آینده خوبی را رقم زده‌ایم و نظارت را فراموش نکنیم.

مشایخی تصریح کرد: باید در ساخت جایگاه دام و طیور از مصالح بومی به نحوی استفاده کنید که مشکلات بهداشتی گریبان‌گیر کشاورزان نشود و در محیطی بهداشتی دام رشد کند.

وی گفت: پرورش زنبور عسل در مناطق رمشک و مارز بسیار جای کار دارد و قابلیت‌های خوبی در این مناطق هست که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

مشایخی عنوان کرد: در بحث ضمانت تسهیلات طرح توسعه باید در کارگروه این طرح بحث و بررسی شود و به علت نبود کارمند و وثایق ملکی مردم با مشکل مواجه نشوند، از فرصت‌های این طرح باید نهایت استفاده را برای شکوفایی اقتصاد شهرستان داشته باشید.

وی خاطر نشان کرد: اتحادیه شترداران قلعه‌گنج نیز باید به زودی تشکیل شود تا بتوان در این قالب طرح‌های ویژه‌ای را ترتیب داد.

انتهای پیام/80004/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول