اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بازرگانان خارجی

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه برنامه‌های گوناگونی برای رشد سرمایه گذاری در استان قم پیش بینی شده است، گفت: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال در ابتدای سال جدید برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالسعید حقیقی مقدم امروز در جلسه هم اندیشی با مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قم اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال در نیمه دوم فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی با تبیین چگونگی برگزاری این همایش تصریح کرد: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال در دو روز متوالی با حضور مدیران کشوری شامل سفرا، رایزنان خارجی، سرمایه‌گذاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: در این همایش به سرمایه گذاران و دیگر مهمانان، فرصت‌ها و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در قم به همراه بسته‌های قابل سرمایه گذاری ارائه می‌شود که این امر از مهم‌ترین اهداف این همایش محسوب می‌شود.

وی هدف از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال را نگاه توسعه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری دانست و ذکر کرد: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گوناگون به ویژه بخش عمران شهری و کارگروه‌های تخصصی، استعدادها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در بخش‌های ‌صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و دام و گردشگری بررسی کرده و در این همایش ارائه می‌شود.

حقیقی مقدم با تببین دیگر ویژگی‌های این همایش عنوان کرد: در این همایش خیرین برای سرمایه گذاری در راستای توسعه تولید و اشتغال دعوت می‌شوند.

وی افزود: در این همایش دو روزه برنامه‌های گوناگونی برای شناسایی و ترویج توانمندی‌های استان قم، منشور حمایت از سرمایه گذاری و تجلیل از کارآفرینان برتر انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قم تاکید کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری در قالب فرصت‌های بومی، ملی و فراملی دیده شده است که در این راستا تلاش می‌کنیم با برگزاری چنین همایش‌هایی راه‌های اعتماد و جذب سرمایه گذاری در استان و روش‌های کاهش بروکراسی‌های اداری در سرمایه گذاری را بررسی کرده و اقدامات لازم در این زمینه را به صورت عملی انجام دهیم.

وی از برگزاری یک نمایشگاه با موضوع موفقیت‌های استان قم خبر داد و گفت: در پایان همایش تفاهم نامه‌های اقتصادی با سرمایه گذاران به امضا می‌رسد.

حقیقی مقدم در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای برگزاری این همایش از خبرنگاران داخلی و خارجی مانند خبرگزاری آسوشیتد پرس و المنار برای پوش گسترده خبری دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/78005/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول