اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت خبر داد

تحقق 100 درصدی اشتغال جیرفت /تصویب پنج طرح با اعتبار 3.3 میلیارد تومان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و عمران فرماندار جیرفت با بیان اینکه اشتغال شهرستان 100 درصد تحقق یافته است، گفت: در آخرین جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان پنج طرح با اعتبار 3 میلیارد و 350 میلیون تومان به تصویب رسید.

تحقق 100 درصدی اشتغال جیرفت /تصویب پنج طرح با اعتبار 3.3 میلیارد تومان

محمود معناصری امروز در حاشیه آخرین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اعلام خبر تحقق اشتغال 100 درصد در سال جاری اظهار داشت: به دلیل حساسیت موضوع در بخش اشتغال این کارگروه به صورت منظم با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز آخرین جلسه این کمیته در سال 91 تشکیل شده است، افزود: این جلسه به دلیل بررسی جلسه‌های گذشته و مصوبات آن‌ها برگزار شده است و مسئولان توضیحات لازم را در این زمینه ارائه دادند.

معناصری با بیان اینکه در این جلسه نیز چند پروژه دیگر مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد:‌ از جمله این پروژه‌ها تجهیز بیمارستان قائم با اعتبار 3 میلیارد تومان، دو باشگاه بدنسازی هر کدام با اعتبار 100 میلیون تومان، شرکت تعاونی فرش دستباف با اعتبار 150 میلیون تومان و رستوران با اعتبار 500 هزار تومان مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره‌های مربوطه پرونده‌ها را بر اساس سهمیه محول شده در سامانه رصد ثبت کرده‌ و به بانک‌ها ارجاع داده‌اند، ابراز داشت: همچنین مقرر شد تا پایان سال جاری مشکلات برخی از درخواست‌های ارائه شده که مربوط به مسائل قانونی بانک‌ها است، رفع شود.

انتهای پیام/80001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول