اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار کهگیلویه خبر داد

تحقق 87 درصدی تعهدات اشتغالزایی در کهگیلویه و چرام

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه گفت: تاکنون 3 هزار و 400 شغل در سامانه رصد شهرستان‌های کهگیلویه و چرام ثبت شده که این عدد معادل 87 درصد تعهدات اشتغال این شهرستان‌ها خواهد بود.

تحقق 87 درصدی تعهدات اشتغالزایی در کهگیلویه و چرام

 یوسف پهناور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اینکه مشاغل خانگی نقش موثری در در‌آمدزایی و ایجاد اشتغال خانواده‌ها دارد اظهار داشت: اعتبار مشاغل خانگی شهرستان کهگیلویه در سال های 90 و 91 بیش از  50 میلیارد تومان بود.

معرفی 700 نفر به دستگاه‌ها برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه افزود: در شهرستان کهگیلویه بیش از 700 نفر در این سال‌ها برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به دستگاه‌ها و بانک‌های عامل در دو سال گذشته معرفی شدند.

پهناور افزود: از 700 طرح معرفی شده بیش از 480 طرح موفق به اخذ وام‌های اشتغال‌زایی شدند که اعتبار هر وام سه میلیون تومان است.

وی افزود: راه‌اندازی مشاغل خانگی در مقایسه با سایر شغل‌ها آسان‌تر است و اکثر صاحبان این گونه مشاغل بر این باورند که کار کردن در خانه کیفیت زندگی آنان را بهبود بخشیده است.

پهناور تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط حداکثر تلاش خود را در جهت تحقق میزان تعهدات اشتغال به کار گیرند و از این فرصت برای ایجاد اشتغال نهایت استفاده را ببرند. 

ثبت 3400 شغل در سامانه رصد کهگیلویه و چرام

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی یادآور شد: با گسترش مشاغل خانگی از یک سو موجبات به کارگیری تخصص افراد تحصیل کرده و ایجاد اشتغال برای این قشر و از سوی دیگر پیشروی به سوی خصوصی سازی فراهم می‌شود.

وی اذعان کرد: مشاغل بزرگ مستلزم طی فرایندی هستند که نیاز به بازه زمانی زیادی جهت بهره‌برداری دارند که برخی از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها به دلیل هزینه‌های زیاد شاید به مرحله تولید نرسند ولی این‌گونه کسب و کارها دارای قابلیت زود بازده هستند.

پهناور عنوان کرد: تاکنون سه هزار و 400 شغل در سامانه رصد شهرستان‌های کهگیلویه و چرام ثبت شده که این عدد معادل 87 درصد تعهدات اشتغال این شهرستان است.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول