اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در مسابقات کاراته قهرمانی کشور صورت گرفت

نبرد کاراته‌کاهای قزوینی برای حضور در تیم ملی

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای قزوینی با حضور در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سودای پوشیدن پیراهن تیم ملی را در سر دارند.

نبرد کاراته‌کاهای قزوینی برای حضور در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کاراته‌کاهای استان قزوین در حالی از امروز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برای مصاف با رقیبان مطرح کشورمان به روی تاتامی می‌روند که بدون شک در سال جاری و یکی دو سال قبل با درخشش خود در میدان‌های بزرگ آسیایی، جهانی، بین‌المللی، کشوری و حضور در اردوی تیم‌های ملی توانسته‌اند برای خود در این رشته ورزشی در سطح کشور جا باز کنند و با درخشش خیره‌کننده خود در برخی از این رقابت‌ها شگفتی رقم بزنند.

کاراته‌کاهای منتخب این استان که از مدت‌‌‌ها قبل تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور زیر نظر مربیان مطرح استان قزوین به بهترین شکل ممکن به انجام رسانده بودند در حالی امروز در اراک به مصاف رقیبان قدرتمند خود رفته‌اند که با توجه به اینکه نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در اردوی تیم‌های ملی را به دست می‌آورند این مسابقات در بالاترین سطح ممکن خود برگزار می‌شود.

حضور بیش از سه هزار کاراته‌کا از سراسر کشور، خود به خوبی حکایت از آن دارد که کاراته‌کاهای این استان برای حضور در اردوی تیم‌های ملی و به دست آوردن پوشیدن پیراهن کاراته کشورمان کار سختی پیش‌رو دارند و باید تلاش کنند در مدت زمان برگزاری این رقابت‌‌ها بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارند و با استفاده از پشتکار و نیروی جوانی خود و به کار گرفتن آخرین توصیه‌های مربیان خود از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

حضور نزدیک به 10 کاراته‌کای استان قزوین در جریان اردوهای انتخابی تیم‌های ملی کاراته کشورمان در سال گذشته انتظارات را از موفقیت و درخشش این رشته ورزشی تا حد ممکن بالا برده است و دوستداران این رشته ورزشی در سطح این استان امیدوار هستند این بار کاراته‌کاهای قزوینی به مراتب درخشش بیشتری نسبت به سال گذشته از خود به نمایش بگذارند و با شایستگی به اردوهای تیم‌های ملی راه پیدا کنند.

ورزش کاراته با استفاده از همدلی میان مسئولان ارشد این هیئت ورزشی از جمله حمیدرضا داوری دبیر این هیئت و یکی از مربیان و داوران خوش آتیه استان قزوین که مدرک داوری درجه a کنفدراسیون کاراته آسیا را در کارنامه داوری خود به ثبت رسانده است بدون شک در این سال‌ها توانسته است نقش تأثیرگذاری را در پیش برد این هیئت ورزشی داشته باشد.

کاراته به عنوان ورزشی که در این سال‌ها جایگاه ویژه و مناسبی را در ورزش قزوین برای خود باز کرده است و با توجه به اقبال خوب نونهالان و نوجوانان از این رشته ورزشی می‌‌تواند در آینده‌ای نزدیک با جذب استعدادیابی قهرمانان زیادی را به جامعه ورزشی کشور تحویل دهد.

البته نباید از نقش و پیشرفت داوری کاراته در سطح استان قزوین هم به سادگی عبور کرد به طوری که در این سال‌ها داوران کاراته این استان در میادین کشوری و بین‌المللی توانسته‌اند عملکرد خوبی را از خود بر جای گذارند و قضاوت حمیدرضا داوری، حسن طاهری و عباس جنابی سه داور قزوینی در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور گواهی بر این امر است که داوران استان قزوین هم در این سال‌ها توانسته‌اند از جایگاه بالایی در داوری کشور برخوردار باشند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول