اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی

کاراته‌کاهای استان مرکزی عنوان نائب قهرمانی کشور را کسب کردند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت کاراته استان مرکزی از کسب مقام نائب قهرمانی کاراته‌کاهای استان مرکزی در مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی خبر داد.

کاراته‌کاهای استان مرکزی عنوان نائب قهرمانی کشور را کسب کردند

حمید نیکوهمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاراته بزرگسالان کشور با حضور 210 کاراته‌کا از 31 استان کشور از روز گذشته به میزانی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها در بخش کومیته و به منظور انتخاب اعضای تیم ملی برگزار شد، تیم استان مرکزی توانست در رده سنی بزرگسالان با کسب  یک طلا، یک نقره و دو برنز مقام دوم کشور را از آن خود کند.

نائب رئیس هیئت کاراته استان مرکزی ادامه داد: در این مسابقات تیم گیلان با کسب یک طلا و دو نقره به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کرمانشاه با یک طلا، یک نقره و یک برنز در سکوی سوم قرار گرفت.

نیکوهمت با اشاره به نتایج انفرادی این رقابت‌ها نیز گفت: در بخش انفرادی این دوره از مسابقات در وزن 55- کیلوگرم مهدی حاتمیان از همدان، محمد قاسمی از گیلان و محمد شایگان از قم و مجید حسن‌نیا از قزوین به ترتیب عناوین اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند.

وی افزود: در وزن 60- کیلوگرم علیرضا اجدادی از گیلان  به مقام قهرمانی دست یافت، روح‌الله انقایی از مرکزی دوم شد و علی شهبازی از اردبیل و مهدی شهریاری از مازندران مشترکا سوم شدند.

نائب رئیس هیئت کاراته استان مرکزی با بیان اینکه در وزن 67- کیلوگرم علی‌ مهدی‌نژاد از مازندران اول و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، ادامه داد: در این وزن همچنین حسین سمندر از تیم کمیته رزمی مساجد(تهران) در سکوی دوم ایستاد و علیرضا بخش محمدلو از مرکزی و حمید حقوردی از اصفهان مشترکا سوم شدند، در وزن 75- کیلوگرم مرتضی شفائی از کمیته رزمی مساجد(تهران)، کیوان ارزن‌رزین از زنجان و بهزاد پورزارع از اردبیل و رضا بهرام‌پور از مازندران به ترتیب اول تا سوم مشترک شدند.

به گفته وی در وزن 84- کیلوگرم محسن خسروبیگی از مرکزی اول شد، سعید حسنی‌پور از گیلان در سکوی دوم ایستاد و مهدی سلطانی و محسن برخورداری از کرمان سوم شدند، در وزن 84+ کیلوگرم نیز پژمان سلطانیان و  میلاد یاری از کرمانشاه و سید مهدی موسوی از قزوین و دانیال فره‌ویزی از کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم مشترک شدند.

مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی امروز نیز در حال برگزاری است و تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام/87002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول