اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خبر داد

مقاوم‌سازی 300 واحد مسکونی در آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج با بیان اینکه این شهرستان حرف نخست را در مقاوم‌سازی استان قزوین می‌زند، افزود: 300 واحد مسکونی تاکنون در آوج مقاوم‌سازی شده است.

مقاوم‌سازی 300 واحد مسکونی در آوج

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، سید‌عبدالله موسوی ‌در جلسه اوقاف شهرستان آوج با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی در سال جاری برای توسعه امامزادگان شهرستان آوج پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: امامزاده منصور شهرستان آوج از جمله بقاعی است که بیش از 700 سال و حسینیه مجاور آن نیز بالای یک‌ هزار سال قدمت تاریخی دارد.

فرماندار آوج افزود: پروژه‌های مربوط به مرمت و نوسازی امامزاده‌های اسماعیل، محمدطاهر و دیگر بقاع متبرکه این شهرستان نیز با پیگیری‌های صورت گرفته به انجام می‌رسد.

اطلاع‌رسانی برای مسافران نوروزی ضروری است

وی تصریح کرد: حوزه اطلاع‌رسانی برای مسافران به‌ ویژه در ایام نوروز بسیار ویژه بوده چرا که این شهرستان در مسیر محور‌های غرب به شرق نیز قرار گرفته و می‌توان در یک توقف نیم‌ساعته مسافران، برنامه‌های خاصی را برای آنان در این توقفگاه در نظر گرفته و به اجرا گذاشت.

فرماندار آوج با بیان اینکه شهرستان آوج در حوزه مقاومت‌سازی حرف نخست را در بین شهرستان‌های دیگر استان قزوین زده است، بیان کرد: به صراحت اعلام می‌کنم تاکنون در حدود 80 درصد ساختمان‌های روستایی شهرستان آوج مقاوم‌سازی شده‌اند.

موسوی ادامه داد: همچنین عملیات مقاوم‌سازی 300 واحد مسکونی روستایی تاکنون در این شهرستان با همت مسئولان به انجام رسیده است

وی عنوان کرد: شهرستان آوج جزو نخستین شهرستان‌های در سطح استان قزوین بود که طرح واگذاری زمین و خرید در آن توسط سازمان مسکن تا‌ امروز به انجام رسیده است.

انتهای پیام/77005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول