اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن آزادشهر و رامیان:

رتبه دوم مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی کشور به آزادشهر رسید

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن آزادشهر و رامیان گفت: بنیاد مسکن این دو شهرستان که در دو سال گذشته رتبه اول استانی را به دست آورده بود رتبه دوم مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی در سطح کشور را به دست آورد.

رتبه دوم مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی کشور به آزادشهر رسید

مرتضی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر امسال 200 واحد مسکن روستایی که با اعتبار 25 میلیارد تومانی ساخته شده بودند در کنار افتتاح 100 مسکن مهر انفرادی شهری که با استفاده از اعتبار 20 میلیارد تومانی در شهرهای رامیان، دلند، خان‌ببین، نوده‌خاندوز و نگین‌شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرای طرح هادی در 10 روستای آزادشهر به پایان رسید

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان آزادشهر 46 روستا وجود دارد که عملیات اجرای طرح هادی در 10 روستا به پایان رسیده و 11 روستای دیگر هم در حال اجراست.

رئیس بنیاد مسکن آزادشهر و رامیان ابراز داشت: عملیات اجرای طرح هادی سایر روستاهای دو شهرستان با توجه به اولویت‌بندی که توسط کارشناسان صورت می‌گیرد در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

روستای فارسیان بخش چشمه‌ساران آزادشهر، ماسوله گلستان

احمدی اضافه کرد: نوسازی و مقاوم‌سازی خانه‌ها در بعضی از روستاها که قابلیت گردشگری دارند مثل روستای فارسیان از توابع بخش چشمه‌ساران آزادشهر که به ماسوله گلستان معروف و حالت پلکانی دارد کاملاً حساب شده و هماهنگ با کارشناسان اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان صورت می‌گیرد تا به بافت قدیمی روستا آسیبی وارد نشود و جاذبه‌های تاریخی آن که عمر زیادی دارد، از بین نرود.

وی ابراز داشت: پروژه مسکن مهر شهرستان رامیان که 370 واحدی هست روند ساخت و ساز خوبی را داشته و 100 واحد آن هم پیش فروش شده و افراد متقاضی می‌توانند نسبت به خرید واحدهای باقیمانده برابر شرایط اقدام کنند.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول