اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار شفت:

مدارس شفت مقاوم‌سازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت از مقاوم‌سازی و تجهیز مدارس این شهرستان خبر داد.

مدارس شفت مقاوم‌سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های بهسازی، مقاوم‌سازی و احداث مدارس این شهرستان بازسازی و بهبود فضای آموزشی را مهم دانست و اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اداره کل توسعه و نوسازی مدارس استان، امکان‌سنجی پروژه‌های جدید در شفت آغاز شد.

به گفته وی، در 12 ماه گذشته حدود شش میلیارد تومان در زمینه مقاوم‌سازی، احداث، تجهیز و تکمیل مدارس شهرستان شفت مصوب شده است.

رئیس شورای اداری شفت با تصریح بر اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی ممکن است مدتی برای بهره‌مندان مشکل‌ساز و دشوار شود، افزود: در ماه‌های اخیر برای دانش‌آموزان و اولیا و مسئولان برای گذراندن سال تحصیلی جدید مشکلاتی در چند مدرسه به وجود آمد که بعد برطرف شد.

وی از تغییر نام مدرسه هفت کلاسه ولی‌عصر (عج) شفت تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: احتمالاً این مدرسه به فاطمیه تغییر نام می‌یابد.

شفیعی‌ثابت با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی مستقیم شیفت‌های تحصیلی دانش‌آموزان مقطع راهنمایی 17 شهریور هستیم، خاطرنشان کرد: با مشورت تمام کارشناسان بهترین تصمیم برای مردم و نوجوانان شهر شفت گرفته می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و دغدغه‌های تمام اولیا، مربیان و مسئولان شهری و استانی اذعان کرد: باید در سایه همدلی و درک متقابل و با همکاری و صبر زمینه‌های پیشرفت شهر شفت را فراهم کنیم.

فرماندار شفت بهره‌برداری پروژه مقاوم‌سازی مدرسه شهید دستغیب لیشاوندان این شهرستان را از جمله اقدام‌های دهه فجر عنوان کرد و متذکر شد: برای تعمیر و تجهیز مدارس شفت از محل اعتبارات استانی 125 میلیون تومان مصوب شد.

وی از اتمام 19 پروژه شامل استخر شنا، سالن ورزشی جیرده، مقاوم‌سازی در روستاهای سیاهمزگی، شادخال، صیقل کومه، شالده، چوبر، ماشاتوک از محل جذب اعتبارات ملی خبر داد.

شفیعی‌ثابت یادآور شد: با توجه به اعتبارات اندک استانی و شهرستانی تلاش بسیار خوبی برای جذب اعتبارات ملی صورت گرفته که باید در تمام دستگاه‌های اجرایی شفت همین شیوه را برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها دنبال کنیم.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول