اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سابق تویسرکان خبر داد

مقاوم‌سازی 551 مسکن روستایی در تویسرکان

خبرگزاری فارس: فرماندار سابق تویسرکان از مقاوم‌سازی 551 مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

مقاوم‌سازی 551 مسکن روستایی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا در مراسم تودیع و معارفه فرماندار تویسرکان در مجتمع فرهنگی ـ هنری فردوسی این شهرستان، اظهار داشت: در مدت 34 سال از حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاش و ایستادگی ملت به رهبری ولایت فقیه به قله‌های تعالی دست پیدا کرده‌ایم.

وی با اشاره به این‌که حرکت در مسیر اسلام، جوهره اندیشه امام‌خمینی (ره) است، ادامه داد: مردمداری، عمل به قانون، دشمن‌شناسی، ایستادگی در مقابل دشمن و توکل به خدا از مشخصه‌های رفتاری امام‌خمینی (ره) بود که توانست ابرقدرت جهانی را به ذلت بکشاند.

فرماندار سابق شهرستان تویسرکان با اشاره به این‌که ما میراث‌دار امام‌خمینی (ره) و شهدا هستیم، عنوان کرد: ما موظف هستیم از آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار انقلاب و شهدا صیانت کنیم و در راستای ارتقا و اقتدار همه‌جانبه کشور تلاش و همت مضاعف داشته باشیم.

تویسرکان در حوزه مدیریتی از نیروی انسانی بالایی برخوردار است

وی با بیان این‌که توصیه شهدا حمایت از ولایت فقیه بوده است، اظهار داشت: در بازخوانی وصیت‌نامه شهدا بر تبعیت محض و بی چون چرا از ولایت به عنوان راهکاری اساسی در برابر حمله دشمن تأکید شده است.

رضانیا با بیان این‌که مسئولیت در نظام مقدس در جایی مقبول و مشروع است که عمل و رفتار مورد تأیید ولایت فقیه باشد، تأکید کرد: تبعیت از فرامین ولایت فقیه و پایبندی عملی به سخنان ایشان ما را عاقبت به خیر می‌کند.

فرماندار سابق تویسرکان با تأکید بر این‌که شهرستان تویسرکان از توانمندی بسیار بالای نیروی انسانی در حوزه مدیریتی برخوردار است، عنوان کرد: این مهم سرمایه‌ای بس ارزشمند است که مستلزم توجه و دقت نظر در به‌ کارگیری و بهره‌وری بهینه این ظرفیت‌ها است.

وی در ادامه در خصوص مصوبات سه سفر دولت به شهرستان اظهار داشت: مصوبات دور نخست سفر دولت 98 درصد، سفر دور دوم 96 درصد و دور سوم سفر دولت 68 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مابقی مصوبات در حال اجرا است.

رضانیا افزود: دهه فجر امسال 53 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی با صرف اعتبار 25 میلیارد تومان در شهرستان تویسرکان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به این‌که تویسرکان در بحث مسکن مهر رتبه سوم استانی را دارد، عنوان کرد: در سال‌جاری، 802 واحد مسکن مسکونی مهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار سابق شهرستان تویسرکان، به افزایش 15 درصدی اعتبارات عمرانی اشاره کرد و افزود: سهمیه اشتغالزایی تویسرکان پنج هزار و 62 شغل است که تاکنون 92 درصد یعنی چهار هزار و 800 اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به مقاوم‌سازی 551 مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان، عنوان کرد: شش میلیارد تومان جدای از برنامه جاری در حوزه کشاورزی در طرح توسعه کشاورزی اختصاص یافته که تاکنون چهار میلیارد تومان آن جذب و سه میلیارد تومان پرونده تکمیل در استان وجود دارد.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول