اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

ابزارهای تشویقی دولت برای رشد جمعیت مناسب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به ابزارهای تشویقی دولت برای کمک به افزایش جمعیت گفت: دولت با 35 محور تعریف شده برای رشد جمعیت اقدام کرده است.

ابزارهای تشویقی دولت برای رشد جمعیت مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه شورای ثبت‌احوال استان زنجان با اشاره به وضعیت مطلوب استان در بحث رشد جمعیت نسبت به کشور اظهار داشت: افزایش جمعیت استان زنجان مطلوب به نظر می‌رسد.

وی به ابزارهای تشویقی در نظر گرفته شده از طرف دولت برای کمک به افزایش رشد جمعیت اشاره کرد و افزود: دولت با 35 محور تعریف شده در راستای افزایش جمعیت کشور گام‌هایی را برداشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به بغض و کینه استکبار با جمعیت شیعه اشاره و تصریح کرد: دشمن از هر روزنه‌ای برای قتل عام شیعیان استفاده می‌کند.

وی به تذکرات به موقع مقام معظم رهبری در مورد بر هم خوردن ترکیب جمعیتی کشور اشاره و اضافه کرد: دولت و مجلس هم به موقع نسبت به رفع این معضل ورود پیدا کرده است.

احمدی به پیشنهاد ارائه شده در مورد احداث مسکن مهر برای کسانی که اقدام به ازدواج می‌کنند اشاره و ضمن استقبال، خواهان بررسی آن توسط مسئولان شد.

وی به موفقیت طرح‌های اجرا شده توسط دولت اشاره و تصریح کرد: مسکن مهر، کارآفرینی و مهاجرت معکوس از جمله اقداماتی هستند که در رفع مشکلات ازوداج برای جوانان کمک شایان توجهی کرده است.

*اشتغال 3.5 میلیون نفری مسکن مهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به اشتغال ایجاد شده از طریق احداث مسکن مهر در سطح کشور اشاره کرد و گفت: مسکن مهر اشتغال 3.5 میلیون نفری را در کشور ایجاد کرده است.

*لزوم تقویت سمن‌ها

وی بر لزوم تقویت سمن‌ها فعال در استان تاکید کرد و افزود: شرط موفقیت در هر امری فراهم کردن زمینه حضور مردم است.

احمدی به تحلیل‌های آماری ارائه شده در جلسه در مورد وقایع حیاتی اشاره کرد و گفت: انتظار این است که تحلیل‌های کارشناسی در این مورد افزایش یابد.

*تحلیل کارشناسی پرونده‌های طلاق

وی با اشاره  به آمار طلاق ارائه شده در جلسه تصریح کرد: ای کاش همه پرونده‌های طلاق موجود در استان به یک تیم کارشناسی مورد تایید و صالح واگذار شده و دلایل آن بررسی شود تا راهکارهای کاهش این عمل در سطح جامعه مورد  تحلیل و نقد قرار گیرد.

*تغییر سبک زندگی از آفت‌های زندگی امروزی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به معضل به وجود آمده در جامعه اشاره و اضافه کرد: تغییر سبک زندگی، در کنار خانواده بودن به دوری و دوستی از دلایل بروز مشکلات در خانواده‌های با عمر کمتر از پنج سال محسوب می‌شود.

وی بر لزوم علت‌یابی طلاق‌های به وقوع پیوسته در جامعه تاکید کرد و گفت: باید همه بهانه‌های طلاق در جامعه برداشته شود.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول