اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته درختکاری

13 هزار اصله نهال در نظرآباد غرس می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری نظرآباد از غرس 13 هزار اصله نهال در این شهرستان همزمان با هفته درختکاری خبر داد.

13 هزار اصله نهال در نظرآباد غرس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیر توده‌ روستا ظهر امروز در جلسه ستاد فضای سبز این شهرستان اظهار کرد: توسعه فضاهای سبز و رشد این فضاها در این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: سرانه فضاهای سبز در این شهرستان هم‌اکنون با استانداردها فاصله دارد لذا برای رسیدن به این مهم باید تدابیر و برنامه‌ریز‌ی‌های کلانی را انجام داد.

این مسئول با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در نگهداری این فضاها نیز ضروری است، ادامه داد: با احداث پارک،‌ بوستان و فضاهای سبز می‌توانیم به سمت رشد فضاهای سبز گام برداریم.

توده روستا، در بخش دیگر از سخنان خود به غرس 13 هزار نهال درخت در هفته درختکاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده 10 درصد از بودجه شهرداری نظرآباد به توسعه فضای سبز در این شهر اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: عده‌ای از شهروندان بدون در نظر گرفتن مراحل ایجاد فضاهای سبز اقدام به تخریب و آلوده کردن محیط می‌کنند که لطمات جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: باید فرهنگ‌سازی‌های مناسبی در این زمینه صورت گیرد و شهروندان با روش‌های استفاده درست از این گونه فضاها آشنا شوند.

توده روستا تأکید کرد: ارائه آموزش در مدارس می‌تواند تأثیرات خوبی را داشته باشد چراکه دانش‌آموزان آموزه‌های خود را در بحث نگهداری از فضاهای سبز به خانواده‌ها انتقال می‌دهند.

انتهای پیام/2302/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول