اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ساوه خبر داد

توزیع 30 هزار اصله نهال در ساوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ساوه از توزیع 30 هزار اصله نهال بین دهیاری‌ها، مدارس و شهرک‌های صنعتی شهرستان به مناسبت هفته درختکاری خبر داد.

توزیع 30 هزار اصله نهال در ساوه

سهراب پاژنامه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: 15 اسفندماه هر سال به عنوان روز درختکاری نامگذاری شده و این روز بهانه خوبی برای کاشت درخت و ترویج فرهنگ درختکاری در جامعه است.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی روز درختکاری بر اهمیت درختکاری و تولید فضای سبز تاکید کرد و افزود: در اسلام به درخت و درختکاری سفارش فراوانی شده و این موضوع در روایات اهل بیت و آیات قرآن مشهود است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ساوه با اشاره به توزیع 30 هزار اصله نهال بین دهیاری‌ها، مدارس و مناطق صنعتی این شهرستان گفت: این اقدام با هدف فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی در راستای احداث فضای سبز و احیای سنت حسنه درختکاری انجام شده است.

پاژنامه گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی برنامه‌های مختلفی توسط این اداره در شهرستان ساوه برگزار می‌شود که برپایی مراسم کاشت درخت با حضور مسئولان و مردم، دیدار با فرماندار و امام جمعه، سخنرانی پیرامون اهمیت درختکاری، برگزاری مسابقات نقاشی و مقاله‌نویسی و ... بخشی از آنهاست.

انتهای پیام/87003/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول