اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته درختکاری صورت گرفت

پیش‌بینی 10 مکان برای عرضه نهال در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: امسال به مناسبت هفته درختکاری 10 مکان برای عرضه نهال در مکان‌های معینی در شهر قزوین پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 10 مکان برای عرضه نهال در قزوین

حسن عمویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه 10 مکان برای عرضه و توزیع نهال، درخت، گل و گیاه در شهر قزوین پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: این مکان‌ها با هدف دسترسی آسان و مستقیم شهروندان قزوینی به نهال در این شهر استقرار می‌یابند.

وی دسترسی آسان و خدمت‌رسانی به شهروندان قزوینی و ترویج فرهنگ کاشت گل و گیاه بین آنان را از اهداف برپایی 10 مکان برای عرضه نهال در شهر قزوین عنوان و بیان کرد: در این مکان‌ها انواع اصله نهال، گل و گیاه ساده و استاندارد با کیفیت و قیمت‌های مناسب به شهروندان عرضه می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: نسیم شمال، میدان مینودر، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و کمربندی شهید بهشتی از جمله مکان‌های توزیع عرضه و توزیع نهال، درخت، گل و گیاه به مناسبت هفته درختکاری در شهر قزوین است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین اضافه کرد: بازار روز مهدیه از دیگر مکان‌های توزیع و عرضه انواع نهال، گل و گیاه مثمر و غیر مثمر در شهر قزوین است.

عمویی با اشاره به اینکه 15 اسفند ماه جاری روز درختکاری نام‌گذاری شده است، متذکر شد: انواع اصله نهال‌های غیر مثمر در این روز با هدف افزایش فضای سبز و حفظ محیط زیست در بازار روز مهدیه به صورت رایگان به شهروندان قزوینی عرضه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه توزیع انواع اصله نهال به مناسبت هفته درختکاری در 10 مکان در شهر قزوین به شهروندان توزیع می‌شود، اظهار داشت: این توزیع از 15 تا 22 اسفند در این مکان‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین ابراز داشت: توزیع انواع اصله نهال غیر مثمر و مثمر در 10 مکان پیش‌بینی شده بین شهروندان قزوینی به مناسبت هفته درختکاری با هماهنگی سه منطقه شهرداری قزوین و سازمان‌های مربوط این نهاد صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فضای سبز در سلامت انسان‌ها و کاهش آلودگی هوا بسیار مفید است، اذعان داشت: هفته درختکاری فرصت مناسبی است تا فرهنگ کاشت گل و گیاه بین شهروندان قزوینی ترویج داده شود تا با تحقق این امر سلامت انسان‌ها و سلامتی هوا ارتقا یابد.

انتهای پیام/77009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول