اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر خبر داد

تحویل رایگان نهال به شهروندان علاقه‌مند باقرشهری

خبرگزاری فارس: در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و در قالب ستاد استقبال از بهار سال 92، نهال رایگان به شهروندان علاقه‌مند باقرشهری تحویل داده می‌شود.

تحویل رایگان نهال به شهروندان علاقه‌مند باقرشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و در قالب ستاد استقبال از بهار سال 92، توسط حوزه فضای سبز شهرداری باقرشهر به شهروندان علاقه‌مند، انواع نهال‌های مقاوم به شرایط آب و هوایی باقرشهر اهدا می‌شود.                                                                                         

شهردار باقرشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تبریک هفته منابع طبیعی به تمام دوست‌داران طبیعت عنوان کرد: طی سال‌های گذشته و بر اساس بررسی کارشناسان، فضای سبز استانداری تهران، شهر باقرشهر به‌ عنوان یکی از شهرهای سبز استان تهران مطرح بوده و بارها از اهتمام مدیریت شهری به‌خاطر توجه ویژه به حفظ و گسترش فضای سبز تقدیر شده است.

جمشید سعادتمند افزود: همکاری و همراهی شهروندان نقش بسزایی در نگهداری و گسترش مطلوب عرصه‌های فضای سبز شهری در بوستان‌ها داشته است و مدیریت شهری خوشبختانه اهتمام خود را در ایجاد فضاهای مناسب و بوستان‌های جدید به کار بسته و سرانه فضای سبز موجود به حد مطلوبی رسیده است.

نهال‌ها شناسنامه‌دار می‌شوند

مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: شهروندان باقرشهری می‌توانند با تماس با شماره تلفن 55221969 و اعلام آدرس محل کاشت و تعداد نهال درخواستی، از مشاوره کارشناسی این مرکز نیز بهره‌مند شوند.

بهنام جباری در پایان از همکاری کلیه شهروندان با عوامل اجرایی هرس درختان سطح شهر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول