اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی شازند خبر داد

کاشت 550 درخت به نام 550 شهید در شازند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان شازند از کاشت 550 درخت به نام 550 شهید این شهرستان به مناسبت هفته منابع طبیعی خبر داد.

کاشت 550 درخت به نام 550 شهید در شازند

رحیم ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته درختکاری 550 درخت به یاد و نام شهدای دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی در مقبره شهدای گمنام و بوستان عباس‌آباد کاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم کاشت این تعداد درخت همزمان با نخستین روز از هفته درختکاری که به عنوان روز منابع طبیعی و درختکاری نامگذاری شده برگزار می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان شازند با بیان اینکه دومین روز از هفته منابع طبیعی به عنوان روز منابع طبیعی آموزش و پژوهش نامگذاری شده، خاطر نشان ساخت: سخنرانی کارشناسان اداره در مدارس و برگزاری مسابقه دانش‌آموزی با موضوع درختکاری از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این روز است.

ابراهیمی افزود: در سومین روز از هفته منابع طبیعی که به عنوان منابع طبیعی همیاران و سازمان‌های مردم نهاد و پیشکسوتان نامگذاری شده همایش دهیاران با هدف آشنایی هر چه بیشتر دهیاران با اهمیت منابع طبیعی و درخت‌کاری برگزار خواهد شد.

وی کلنگ‌زنی بوستان روستاهای جمال‌آباد و کزاز، شرکت در نماز جمعه و توزیع بیش از یک هزار گلدان نهال، برگزاری مراسم کاشت نهال با همکاری هلال احمر و بسیج سازندگی سپاه در سراب بلاغ‌حک، بازدید از طرح‌‌های آبخیزداری و دیدار با رئیس دادگستری و قضات شهرستان را از دیگر برنامه‌های این شهرستان در هفته منابع طبیعی برشمرد.

به گفته وی منابع طبیعی- آموزه‌‌های دینی و مشارکت مردم، منابع طبیعی - بسیج سازندگی و جوامع محلی و منابع طبیعی- مدیریت جامع حوزه‌‌های آبخیز عناوین روزهای چهارم تا هفتم منابع طبیعی امسال است.

انتهای پیام/87012/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول