اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان همیاری شهرداری‎های چهارمحال و بختیاری خبر داد

کاشت 7 هزار اصله درخت در شهرک توریستی شیدا

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان همیاری شهرداری‎های چهارمحال و بختیاری از کاشت 7 هزار اصله درخت در شهرک توریستی شیدا از توابع استان خبر داد.

کاشت 7 هزار اصله درخت در شهرک توریستی شیدا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ظاهر خالدی صبح امروز در نشست مشترک با شهردار هفشجان در دیدار با خبرنگاران استان اظهار کرد: رشد و توسعه فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و سرمایه‌گذاری در بخش اقتصادی، گردشگری و بازرگانی از رویکردهای اصلی این سازمان اقتصادی فرهنگی به شمار می‎رود.

وی افزود: ایجاد بازار عرضه صنایع دستی استان در خارج از مرزهای کشور به ویژه در کشور پرجمعیتی از جمله چین از اولویت‌های برنامه‌های این سازمان محسوب می‏‎شود.

خالدی ادامه داد: توسعه فعالیت‌های سازمان همیاری‌ها، افزایش تعامل با شهرداری‎های استان و معرفی مجموعه رویکردهای این سازمان به مردم اهداف سازمان همیاری شهرداری‌های استان به شمار می‌رود.

مدیرکل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به ‌منظور اجرایی شدن برنامه‌های سازمان شرکت‌های تجاری از جمله شرکت منطقه ویژه اقتصادی، شرکت عمران همیار بام، موسسه تجاری همیاران و موسسه آموزشی فناوری فراشهر به عنوان متولی برگزاری دوره‌های آموزشی فعالیت می‎کنند.

وی از پیشرفت 80 درصدی احداث منبع آب در شهرک توریستی شیدا خبر داد و گفت: این شهرک توریستی با مساحت 314 هکتار در دست احداث بوده که فاز نخست آن در مساحت 93 هکتار با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌ها انجام شده است.

خالدی با اشاره به روند آماده‌سازی زیرساخت‌های این شهرک، اضافه کرد: برق‌رسانی شهرک کاملاً اجرایی شده و مجوز تأمین آب شهرک با دبی 30 لیتر آب بر ثانیه نیز اخذ شده است، همچنین احداث منبع آب این شهرک با پیشرفت 80 درصدی در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت کار منبع آب شهرک شیدا تا سال 92 تکمیل خواهد شد.

این مسئول از کاشت 7 هزار اصله درخت در این شهرک خبر داد و افزود: تا دو سال آینده فضای سبز این شهرک به اتمام خواهد رسید که با اتمام آن چشم‌انداز شهرک جلوه‌ای متمایز به خود خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از منطقه ویژه اقتصادی قابل واگذاری به بخش خصوصی است، تصریح کرد: این منطقه با مساحت 430 هکتار از مهم‌ترین پروژه‌های اقتصادی این استان است که با توجه به موقعیت ویژه آن تأثیر بسزایی بر توسعه استان خواهد داشت.

انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول