اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد

105 واحد مسکونی در کرمان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان گفت: 14 اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد 105 واحد مسکونی در این استان افتتاح می‌شود.

105 واحد مسکونی در کرمان افتتاح می‌شود

مهدی دوست‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد سرفصل‌های متعددی از جمله احداث مسکن مددجویان شهری، کمک به بهسازی، تکمیل و احداث مسکن مددجویان روستایی و تعمیرات اساسی و جزئی را به عهده دارد.

این مسئول بیان داشت: طی سال جاری در زمینه خرید و احداث مسکن شهری حدود 300 واحد با سرانه 5 تا 7 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان کمک شد.

دوست‌محمدی افزود: در مورد بهسازی منازل روستایی نیز یک هزار و 413 واحد با سرانه 800 هزار تومان یا 1.5 میلیون تومان بسته به زیربنای واحد هزینه شد.

وی سرانه تعمیرات واحد مسکونی روستایی را 600 هزار تومان تا یک میلیون تومان عنوان کرد و ابراز داشت: تاکنون نسبت به تعمیر حدود یک هزار و 600 واحد اقدام شده است.

این مسئول تصریح کرد: در بحث ساختمان‌های حمایتی و اداری کمیته امداد برای خوابگاه دانش‌آموزی در قلعه‌گنج 10 میلیارد ریال هزینه و در آبان ماه سال جاری افتتاح شد.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی استان کرمان خاطر نشان کرد: خوابگاه دانش‌آموزی شهرستان رودبار جنوب نیز در حال حصارکشی و آماده افتتاح است.

دوست‌محمدی گفت: در قالب تکمیل ساختمان اداری کمیته امداد در گلباف و شهربابک نیز برای حصارکشی هر کدام 100 میلیون تومان هزینه شده است.

وی ابراز داشت: اردوگاه دانش‌آموزی شهید باهنر کرمان که سالانه پذیرای دانش‌آموزان منطقه هشت کشور در ایام تابستان است، طی سال جاری به 450 متر مربع زیربنای محوطه و آلاچیق مجهز و 150 میلیون تومان هزینه شد.

این مسئول عنوان کرد: از مجموع 313 واحد مسکونی‌ پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری در شهرستان‌های زرند، شهربابک، بردسیر، سیرجان و... 14 اسفند ماه جاری همزمان با تاسیس کمیته امداد 105 واحد آن به بهره‌برداری می‌رسد.

دوست‌محمدی در پایان اذعان داشت: اعتبارات این واحدهای مسکونی از دور دوم و سوم سفرهای ریاست جمهوری به استان کرمان است.

انتهای پیام/80017/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول