اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انواری در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد:

سیاسی‌کاری در کمیته امداد ممنوع / وارد دسته‌بندی‌های سیاسی نمی‌شویم

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد گفت: مسئولان کمیته امداد تفکر سیاسی دارند اما سیاسی‌کاری و کار سیاسی در کمیته امداد ممنوع است.

سیاسی‌کاری در کمیته امداد ممنوع / وارد دسته‌بندی‌های سیاسی نمی‌شویم

حسین انواری در حاشیه جشن خودکفایی مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این استان با بیان این‌که کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی زیر نظر مقام معظم رهبری هیچ‌گاه وارد دسته بندی‌های سیاسی نمی‌شود، گفت: این ظلمی بزرگ به مجموعه کمیته امداد است که برخی در جامعه به دلایل گوناگون ایجاد شائبه می‌کنند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی در همین زمینه و در پاسخ به سؤالی که کمیته امداد در آستانه انتخابات چه تمهیدی را برای جلوگیری از ایجاد چنین شائبه‌هایی اندیشیده است، گفت: در مقابل شایعه و شائبه هیچ‌ راهکاری بهتر از این نیست که یک مجموعه در نهایت سلامت کار خود را به نحو مطلوبی انجام دهد و وارد حاشیه‌ها نشود.

انواری با بیان این‌که نمی‌گویم کسانی که در این مجموعه کار می‌کنند تفکر و سلیقه سیاسی ندارند بلکه تفکر سیاسی دارند ولی همین افراد هیچ‌گاه سیاسی‌کاری و کار سیاسی را وارد مجموعه کاری خود نمی‌کنند.

سرپرست کمیته امداد با بیان این‌که همه ما به عنوان یک شهروند در موضوعات مختلف از جمله در حوزه سیاسی به یک نوع اندیشه نمی‌کنیم، گفت: کار سیاسی به جای خود و خدمت به مردم نیز به جای خود و این دو مقوله هر یک وقت و زمان خود را دارند.

 وی در ادامه با بیان این‌که سر کمیته امداد را هم در عزا و هم در عروسی می‌برند، افزود: این ظلم عجیبی است که به کمیته می‌شود چرا که ما اصولا نهاد حمایتی هستیم و نه نهاد سیاسی.

 انواری تبعیت محض این نهاد از فرامین رهبری را اولویت نخست کاری دانست و گفت: برای ما جهت‌گیری‌های رهبری مهم است حال می‌خواهد این موضوع به کسی بر بخورد و یا نخورد یا مورد خوشایند کسی باشد و یا نباشد.

وی تصریح کرد: حکم رهبری به ما این است که وارد موضوعات سیاسی نشویم و ما نیز با تبعیت محض از فرمایشات معظم‌له هرگونه کار سیاسی و سیاسی‌کاری را در مجموعه کاری و وقت کاری منع کرده‌ایم.

انتهای پیام/2571/ج40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول